ترولی مدل 1200

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی آرایشگاهی مدل 1200 دارای چهار طبقه با یک سینی تاشو می‌باشد. چرخ‌های ترالی فاپکو ژله‌ای توپور با استحکام بالا است. بدنه‌ی ترالی از MDF، پلاستیک و فلزی تولید و عرضه شده است.

میز ترولی آرایشگاهی مدل 1200

اگر آرایشگاه شما مجهز به وسایل ضروری باشد، باعث جذب مشتری به سالن آرایشگاهی شما می‌شود. ازجمله وسایل ضروری سالن‌های آرایشگاهی و زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. ترولی به چرخ‌دستی سیاری گفته می‌شود که می‌توانید وسایل آرایشگاهی خود نظیر برس، سشوار و ... را جهت جلوگیری از شلوغی و نامرتبی آرایشگاه، در آن قرار دهید. این شرکت تولیدی جزو محدود شرکت‌های داخلی است که ترولی آرایشگاهی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند.

ترالی آرایشگاهی مدل 1200 یکی از میزهای ترولی این شرکت است که اندازه‌ی جمع‌وجور آن باعث شده تا این وسیله‌ی آرایشگاهی به یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات این شرکت تبدیل شود.

بدنه‌ی ترولی مدل 1200 با متریال فلزی، MDF و پلاستیکی به بازار تولید و عرضه‌شده است.

پایه‌های ترولی آرایشگاهی مدل 1200، به‌صورت چهارچرخ طراحی‌شده است. چرخ‌های این صندلی بزرگ و از نوع ژله‌ای توپر می‎باشد. این ویژگی باعث شده تا این میز ترولی علاوه بر حرکت ‌راحت و بدون صدا بر روی زمین، مواد زائد روی زمین را به خود جذب نکند. همچنین جنس چرخ‌های این میز مستحکم می‌باشد؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت جابه‌جایی بار و وسایل خود نخواهید داشت.

میز ترولی آرایشگاهی مدل 1200، دارای چهار کشوی برای قرار دادن ابزارها و وسایل در دسته‌بندی‌های مختلف می‌باشد. این شرکت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا تعداد کشوها متفاوت و متناسب با نیاز شما مشتریان باشد.

در بالای میز ترولی مدل 1200، یک سینی تاشو به چشم می‌خورد که برای قرار دادن ابزارها و وسایل موردنیاز مانند رنگ به کار می‌رود. شما می‌توانید قسمت خم‌شده‌ی سینی را بازکرده و پس از پایان کار مجدداً سینی را به حالت تاشده دربیاورید. این ویژگی باعث شده است تا فضای کمتری از محیط آرایشگاهی شما توسط میز ترولی اشغال شود.

زیبایی، کیفیت، قیمت مناسب در کنار تمام مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، خرید ترولی مدل 1200 از تجهیزات آرایشگاهی را به انتخاب ایده آلی برای شما تبدیل کرده است. در صورت تمایل می‌توانید این صندلی را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. ترولی‌های چوبی این شرکت در رنگ‌های مختلف و فلزی آن در دو رنگ کوره‌ای سفید و مشکی قابل خریداری می‌باشد.

  • فاپکو
  • چرخ ژله ایی
  • چرخ دار
  • دارای جای سشوار
  • فلزی
  • MDF , فلزی , پلاستیکی قابل ارائه است
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: