ترولی sn-2012 جک دار

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

4 قلم

میز ترولی آرایشگاهی مدل SN-2012

اگر آرایشگاه شما وسایل مجهزی داشته باشد، باعث جذب مشتری به سالن زیبایی شما می‌شود. ازجمله ملزومات سالن‌های آرایشگاهی و زیبایی ترولی آرایشگاهی است. ترولی به چرخ‌دستی سیاری گفته می‌شود که می‌توانید وسایل آرایشگاهی خود نظیر برس، سشوار و ... را جهت جلوگیری از شلوغی و نامرتبی در آن قرار دهید. این شرکت تولیدی جزو محدود شرکت‌های داخلی است که ترولی آرایشگاهی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند.

ترالی جک‌دار آرایشگاهی مدل SN-2012 یکی از میزهای ترولی این شرکت است که اندازه‌ی جمع‌وجور آن باعث شده تا این وسیله‌ی آرایشگاهی به یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات این شرکت تبدیل شود.

بدنه‌ی ترولی مدل SN2012 فلزی بوده و برای جلوگیری از زنگ‌زدگی با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده‌شده است.

پایه‌های میز ترولی آرایشگاهی مدل اس ان 2012 به‌صورت پنج پر طراحی‌شده است. چرخ‌های این صندلی بزرگ می‌باشد. این ویژگی باعث شده تا این میز ترولی به‌راحتی و بدون صدا بر روی زمین حرکت کند. همچنین جنس چرخ‌های این میز مستحکم می‌باشد؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت جابه‌جایی بار و وسایل خود نداشته باشید.

میز ترولی آرایشگاهی مدل sn2012 دارای سه کشوی پلاستیکی تفلون ضد خش برای قرار دادن ابزارها و وسایل در دسته‌بندی‌های مختلف و یک جایگاه برای قرار دادن برس‌ها و شانه‌ها می‌باشد. همچنین در بالای این میز یک کاسه جهت درست کردن رنگ نیز به چشم می‌خورد.

مدل SN-2012 میز ترولی آرایگشاهی به‌صورت جک دار طراحی‌شده است؛ بنابراین شما می‌توانید ارتفاع این صندلی را متناسب با قد خود تنظیم نمایید.

زیبایی، کیفیت، قیمت مناسب در کنار تمام مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، خرید ترولی جک دار مدل SN-2012 را به انتخاب ایده آلی برای شما تبدیل کرده است. در صورت تمایل می‌توانید این صندلی را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش داده و گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن را دریافت نمایید.

  • 20 کیلوگرم
  • صنعت نواز
  • ترولی
  • سبک و قابل حمل
  • پلاستیک ABS نشکن
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب