ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی یوسل

4,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی یوسل به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف، طبقات ام دی اف طرح سنگ، بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ و غیره به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار تبدیل شده است.

اگر به دنبال موفقیت و رونق بیشتر برای سالن زیبایی خود هستید، باید نسبت به دکوراسیون و تجهیزات سالن آرایشگاهی خود توجه بیشتری داشته باشید. یکی از ضروری‌ترین تجهیزات آرایشگاهی، ترولی است. اگر شما هم به دنبال یک ترولی شیک و خاص هستید، ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی یوسل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی با ظاهر بسیار زیبای خود، نگاه هر مشتری را به سمت خود جلب می‌کند.

معرفی  ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی یوسل

اگرچه کیفیت بالای خدمات تاثیر بسیاری در جذب مشتری دارد، اما تاثیر استفاده از دکوراسیون حرفه‌ای کمتر از خدمات ارائه شده در سالن‌های زیبایی نیست. استفاده از دکوراسیون حرفه‌ای باعث می‌شود تا مشتری جذب سالن زیبایی شما شود. یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی، خرید ترولی آرایشگاهی است.

این وسیله نقش یک کمد متحرک را به خوبی بازی می‌کند و باعث می‌شود تا شما بتوانید در حین انجام خدمات به مشتری، دسترسی راحت‌تری به وسایل و تجهیزات داشته باشید. از طرفی دیگر قرار دادن وسایل در ترولی آرایشگاهی جلوی شلوغی و بی‌نظمی محیط آرایشگاه را می‌گیرد.

برخی از ترولی‌ها به دلیل طراحی خاص خود کاربرد گسترده‌ای دارند و از آنها می‌تواند در مکان‌های مختلف از جمله سالن‌های مراقبت از پوست، استودیوی تاتو، سالن‌های بزرگ زیبایی و غیره استفاده کرد. اگر قصد خرید ترولی آرایشگاهی را دارید، بهتر است این وسیله را با توجه به نیاز و کاربرد خود خریداری کنید. اگر کیفیت در کنار زیبایی برای شما اهمیت دارد، ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی یوسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی ترولی استیل طلایی با سنگ مشکی

اولین چیزی که در نگاه اول به این ترولی شما را جذب خواهد کرد، طراحی شیک و خاص این ترولی است. همین ویژگی باعث شده است تا ترولی استیل طلایی به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف در طول سالن زیبایی
  •         دارای طبقات ام دی اف طرح سنگ جهت قرار دادن هر وسیله سنگین
  •         بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ

سخن نهایی

طراحی منحصر به فرد در کنار کیفیت بالا ترولی استیل طلایی مدل طرح سنگی باعث شده است تا توجه هر آرایشگری را به خود جلب کند. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این محصول را برای شما فراهم کرده است.

 

 

مــزایا
مــعایب