ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید یوسل

4,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید یوسل به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف، طبقات ام دی اف طرح سنگ، بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ و غیره به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار تبدیل شده است.

ترولی آرایشگاهی نقش همان چرخ دستی را بازی می‌کند. این وسیله شباهت بسیار زیادی به یک کمد چرخ‌دار دارد که امکان جابجایی وسایل را برای شما فراهم می‌کند. اگر به دنبال یک ترولی خاص هستید که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار باشد، ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید یوسل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به کمک این وسیله می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را با آن جابجا کنید.

معرفی  ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید یوسل

یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. یکی از ویژگی‌های خوب این وسیله امکان راحت شستشوی آن است. از آنجایی که سالن‌های زیبایی جزو یکی از مکان‌های پر رفت و آمد به حساب می‌آید، در نتیجه این ویژگی کمک می‌کند تا بهداشت به خوبی رعایت شود. از طرفی دیگر وزن این ترولی‌ها بسیار سبک است. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی نسبت به حمل و نقل آن در طول سالن زیبایی اقدام کنید.

اگر شما هم برای نظم دادن به وسایل خود احتیاج به ترولی آرایشگاهی دارید، ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید یوسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ترولی در کنار زیبایی خاص خود، از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

ویژگی ترولی استیل طلایی با سنگ سفید

زیبایی و شکل ظاهری جزو مواردی است که در انتخاب یک ترولی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ترولی استیل طلایی با رنگ سفید به دلیل طرح لوکس و منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از مدیران سالن زیبایی را به سمت خود جلب کرده است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف در طول سالن زیبایی
  •         دارای طبقات ام دی اف طرح سنگ جهت قرار دادن هر وسیله سنگین
  •         بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ

سخن نهایی

اگر برای نگهداری وسایل مربوط به خدمات زیبایی نیاز به یک ترولی زیبا و با کیفیت دارید، خرید ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید یوسل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این محصول را برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب