ترولی اپیلاسیون مدل R414

1,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی اپیلاسیون مدل R414 دارای 2 کشوی جهت قرار دادن وسایل شما می‌باشد. بدنه باکیفیت با رنگ‌های مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی اپیلاسیون مدل R414

برای دسترسی آسان و سریع آرایشگر یا می کاپ آرتیست به تجهیزات آرایشگاهی، میز ترولی می‌تواند یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی باشد. میز ترالی به دلیل طراحی خاص و منحصربه‌فرد خود امکان قرارگیری انواع لوازم آرایشگاهی مانند اتو مو، سشوار، قلم‌های آرایشگاهی و ... را به‌صورت منظم و تفکیک‌شده فراهم می‌سازد. اگر شما نیز برای سالن زیبایی خود نیازمند میز ترالی هستید، میز ترولی آرایشگاهی مدل اپیلاسیون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. میز ترالی اپیلاسیون 414 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد در کنار قیمت مناسب، به یکی از پرفروش‌ترین ترالی‌های این شرکت تبدیل‌شده است.

ترولی اپیلاسیون دارای دو کشوی دردار مجزا در دو طبقه می‌باشد تا وسایل مورد نیاز خود مانند سشوار، بابلیس، وسایل رنگ و ... را داخل آن قرار دهید.

یکی از نکات مهم هنگام خرید ترولی آرایشگاهی، توجه به جنس چرخ‌های آن می‌باشد. اگر این چرخ‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، کارایی این میز را دچار اختلال می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت ترالی مدل اپیلاسیون، چرخ‌های به‌کاررفته در این محصول می‌باشد که از نوع ژله‌ای توپر بوده و مو را به خود جذب نمی‌کند.

جنس بدنه‌ی میز ترالی اپیلاسیون 414 از MDF مرغوب بوده و در رنگ‌های مختلف قابل تولید می‌باشد؛ بنابراین دیگر نگرانی بابت هماهنگ شدن رنگ این ترالی با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود ندارید.

اگر به دنبال یک ترولی ارزان‌قیمت و باکیفیت هستید، ترولی اپیلاسیون را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی ترولی اپیلاسیون مدل R414 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

  • ترولی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب