ترولی رنگ ایرانی مدل 2020

1,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

10 قلم

ترولی رنگ مدل 2020دارای 4 کاسه رنگ مجزا، دارای محل قرارگیری برای وسایل رنگ، دارای محفظه کاسه‌ای و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

یکی از پرکارترین قسمت‌های هر سالن زیبایی، لاین مخصوص رنگ و مش است. برای این منظور خرید یک ترولی مخصوص رنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، ترولی رنگ مدل 2020 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این وسیله دارای کاسه‌های استانداردی است که شما می‌توانید رنگ‌های مورد نیاز خود را درون آن بسازید. این ویژگی باعث می‌شود تا سرعت عمل آرایشگر بیشتر از قبل شود.

معرفی ترولی رنگ مدل 2020

استفاده از تجهیزات حرفه‌ای در سالن‌های آرایشگاهی باعث جلب توجه و جذب بیشتر مشتریان می‌شود. یکی از بخشهای پرطرفدار هر سالن زیبایی زنانه لاین مخصوص رنگ است. برای این منظرو خرید یک ترولی رنگ کمک می‌کند تا آرایشگر بتواند با سرعت بیشتری کارهای مربوط به رنگ مو را انجام دهد. از طرفی دیگر ترولی رنگ باعث می‌شود تا درست کردن رنگ در یک محیط کاملا بهداشتی اتفاق بیفتد.

اگر شما هم برای سالن زیبایی خود نیاز به این ابزار حرفه‌ای دارید، خرید ترولی رنگ مدل 2020 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی از کاسه‌های مختلفی برای درست کردن رنگ تشکیل شده است. علاوه بر این ابزار دارای مکانی برای قرار دادن قلمو، فویل و برش فویل نیز است. این محصول راحتی کار برای آرایشگر و رنگ‌کار را به دنبال دارد. همچنین استفاده از این ابزار نشان از حرفه‌ای بودن شما دارد.

طراحی این ترولی رنگ بسیار جذاب است و با تنوع رنگی بالای خود، زیبایی را برای سالن آرایشگاهی شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی ترولی مخصوص رنگ مدل 2020

از جمله ویژگی‌های این ترولی مخصوص رنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای 4 کاسه رنگ مجزا جهت درست کردن 4 رنگ مختلف به طور همزمان
  •         دارای محلی برای قرارگیری وسایل رنگ و قلم مو
  •         دارای محفظه‌ای جادار جهت قرار گرفتن فویل و برش‌های فویل
  •         وجود محفظه‌ی کاسه‌ای بزرگ در قسمت وسط ترولی
  •         دارای پایه‌های چرخ‌دار جهت حرکت راحت ترولی
  •         رنگ‌بندی متنوع ترولی

سخن نهایی

استفاده از ترولی رنگ باعث می‌شود تا پرستیژ کاری شما حفظ شود. این ویژگی در دید مشتریان شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. همچنین استفاده از ترولی رنگ، باعث بالا رفتن توان رنگ کار آرایشگر و رنگ‌کار شما می‌شود. این وسیله به گونه‌ای طراحی شده است که تمام وسایل شما تمیز و مرتب خواهد بود. استفاده از این ترولی رنگ باعث صرفه‌جویی در هزینه رنگ شما می‌شود. به این دلیل که دور ریز رنگ را به حداقل می‌رساند.

اگر شما هم قصد خرید چنین محصولی را دارید، ترولی رنگ مدل 2020 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این محصول را با قیمتی مناسب برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: