ترولی حوله مدل 611

1,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی حوله دارای محفظه پارچه‌ای جهت نگهداری حوله، دارای بدنه استیل براق، دارای چرخ جهت حرکت راحت‌تر و غیره است و به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

ترولی حوله به عنوان یکی از تجهیزات ضروری سالن‌های زیبایی، اپیلاسیون و ماساژ به شمار می‌رود. به این دلیل که در این مکان‌ها، حوله بیشترین کاربرد را دارد. در نتیجه این وسیله کمک می‌کند تا کار آرایشگران و استادکاران راحت‌تر صورت بگیرد. اگر شما هم برای کارهای مربوط به زیبایی مانند اپیلاسیون، کوتاهی و رنگ مو، احتیاج به چنین وسیله‌ای دارید، خرید ترولی مخصوص حوله را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی ویژگی‌های ترولی حوله

ویژگی‌های منحصر به فرد ترولی آرایشگاهی باعث شده است تا این ابزار آرایشگاهی به یکی از تجهیزات ضروری و جداناپذیر سالن‌های زیبایی به شمار برود. این ترولی‌ها شباهت بسیار زیادی به چرخ‌دستی‌ها در رستوران‌ها دارند. در واقع ترولی‌های آرایشگاهی نقش یک کمد سیار را بازی می‌کنند که دسترسی راحت‌تر به وسایل آرایشگاهی را برای شما فراهم می‌کنند.

اغلب ترولی‌های آرایشگاهی به صورت چرخ‌دار طراحی شده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید سریع، بدون صدا و روان در طول سالن زیبایی خود حرکت کنید.  ترولی آرایشگاهی انواع مختلف دارد. یکی از مدل‌های پرکاربرد این وسیله، ترولی حوله است. این نوع ترولی اغلب در سالن‌های زیبایی، سالن‌های ماساژ، رنگ مو و اپیلاسیون استفاده می‌شود.

به این دلیل که در این سالن‌ها استفاده از حوله بسیار زیاد است. در نتیجه وجود چنین وسیله‌ای به آرایشگر کمک می‌کند تا دسترسی راحت‌تری به حوله‌ها داشته باشند. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد ترولی مخصوص حوله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          دارای چهار چرخ جهت حرکت راحت‌تر در جهت‌های مختلف در طول سالن آرایشگاهی
  •          بدنه استیل ضد زنگ جهت شستشوی راحت‌تر
  •          ابعاد و عمق مناسب ترولی جهت نگهداری تعداد بسیار زیادی از حوله‌ها
  •          دارای محفظه‌ی پارچه‌ای قابل شستشو جهت نظافت راحت‌تر

سخن نهایی

اگر شما هم خدمات مربوط به رنگ مو، کوتاهی، اپیلاسیون و ماساژ انجام می‌دهید، خرید چنین وسیله‌ای بسیار کمک‌کننده خواهد بود. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید اینترنتی ترولی حوله از سایت بیوتی کالا اقدام کنید. ما به شما تضمین می‌دهیم که کالای سفارش داده خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در درب آرایشگاه تحویل بگیرید.

مــزایا
مــعایب