ترولی کد 1205

2,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی کد 1205 یک ترولی مناسب برای سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه است. این ترولی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند بدنه فلزی سبک، قابلیت آبکاری طلایی و نقره‌ای، سینی فلزی، پایه سشوار، 5 کشو محکم و مقاوم در برابر وسایل سنگین به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

برای نظم دادن به وسایل سالن‌های زیبایی، خرید ترولی بسیار ضروری است. اگر شما هم به فکر خرید چنین وسیله‌ای برای سالن زیبایی خود هستید، ترولی کد 1205 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی در کنار جابجایی و حمل آسان وسایل، زیبایی را برای سالن آرایشگاهی شما به ارمغان می‌آورد. ترولی 1205 به دلیل ویژگی‌هایی مانند وزن سبک، دوام بالا، قابلیت شستشو و... به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های آرایشگاهی تبدیل شده است.

معرفی ترولی کد 1205

امروزه بسیاری از خانم‌ها، جهت دریافت خدمات زیبایی و آرایشی مانند پوست، مو، ناخن و... به سالن‌های آرایشگاهی مراجعه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و رونق سالن‌های زیبایی داشتن تجهیزات کامل و دکوراسیون زیبا است. چرا که این موضوع در کنار مهارت آرایشگر باعث جذب بیشتر مشتری می‌شود. اگر شما هم قصد دارید راه‌اندازی یک سالن زیبایی را دارید، خرید دکوراسیون حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا مشتریان زیادی را جذب سالن خود کنید.

خرید ترولی آرایشگاهی چرخ‌دار مدل 1205 علاوه بر دسترسی راحت شما به وسایل، باعث نظم بخشیدن به سالن زیبایی شما می‌شود. از جمله ویژگی‌های این ترولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         قابلیت آبکاری طلایی و نقره‌ای با توجه به درخواست مشتری
  •         بدنه اطراف به صورت طرح‌دار و رنگ‌آمیزی شده با رنگ کوره‌ای
  •         دارای چرخ‌های باکیفیت جهت جابجایی راحت در سالن زیبایی
  •         دارای سینی فلزی جهت قرار دادن وسایل ضروری برای دسترسی سریع‌تر به وسایل در مواقع ضروری
  •         دارای 5 کشو محکم جهت قرار دادن وسایل سنگین با قابلیت شکبه‌ای شدن جهت منظم دیده شدن داخل کشو
  •         دارای کشو قابل تنظیم در بغل ترولی جهت استفاده به صورت طبقه جداگانه
  •         دارای پایه سشوار جداگانه جهت قرار دادن سشوار برای دسترسی راحت‌تر به سشوار و جلوگیری از خراب شدن سشوار
  •         دارای جایگاه جداگانه برای نصب سه راهی برق به جای قرار دادن لوگوی سالن زیبایی
  •         دارای قابلیت شستشو

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی کد 1205 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کنید. ترولی 1205 دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

مــزایا
مــعایب