ترولی دو کشو کد 1201

3,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی آرایشگاهی مدل 1201 دارای دو کشوی جهت قرار دادن وسایل شما می‌باشد. بدنه باکیفیت با رنگ‌های مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی دو کشویی مدل 1201

ترولی دو کشویی مدل 1201 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که نیاز شمارا برای حمل آسان وسایل آرایشگاه برطرف خواهد کرد. از طرفی دیگر میز ترالی به شما کمک می‌کند تا بتوانید وسایل آرایشی خود مانند برس، سشوار، بابلیس و ... را در کشوهای میز ترالی آرایشگاهی 1201 قرار دهید تا در موقع نیاز به‌راحتی آن را پیدا کنید.

جنس بدنه‌ی میز ترالی دو کشویی با کد 1201 از MDF مرغوب بوده و در برابر آب و رطوبت مقاوم می‌باشد. تنوع رنگی این محصول بسیار بالاست. این شرکت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید رنگ مورد دلخواه خود را هنگام خرید سفارش دهید.

چرخ‌های به‌کاررفته در میز ترالی آرایشگاهی مدل 1201 ژله‌ای بوده و موها را به خود جذب نمی‌کند.

اگر می‌خواهید که همه‌ی وسایل آرایشگاهی شما با نظم خاصی چیده شود و موقع پیدا کردن آن‌ها سردرگم و گیج نشوید، خرید اینترنتی ترولی دو کشویی با کد 1201 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم. پس از خرید می‌توانید از گارانتی 5 ساله این شرکت بهره‌مند شوید.

  • 70
  • 37.5
  • 90
  • دارای دوکشو و چرخ دار
مــزایا
مــعایب