ترولی اپیلاسیون مدل 616

4,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

میز ترالی اپیلاسیون دارای چهار چرخ فلزی، بدنه‌ی ام‌دی‌اف، دو کشوی جادار با قابلیت جدا شدن می‌باشد.

میز ترولی اپیلاسیون

خرید برخی تجهیزات آرایشگاهی مانند میز ترولی به یک نیاز اساسی در سالن‌های آرایشگاهی مردانه و زنانه تبدیل‌شده است. این میز متحرک و یا همان ترالی دسترسی سریع و آسان را به وسایل مانند سشوار، اتو مو، قلم‌های آرایشگری و سایر وسایل از این نوع را برای شما فراهم می‌کند.

این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های ایرانی در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی، اقدام به تولید ترولی آرایشگاهی کرده است. یکی از محصولات این شرکت، ترولی مدل اپیلاسیون می‌باشد که با ویژگی‌های منحصربه‎فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

مدل اپیلاسیون میز ترالی، دارای 2 کشوی جادار جهت قرار دادن لوازم جانبی و فایل مشتریان می‌باشد. همچنین بین این دو کشو فضایی جهت قرار دادن سایر وسایل آرایشگاهی نیز وجود دارد که به مزایای این صندلی افزوده است؛ بنابراین به‌جای رفت‌وآمدهای پی‌درپی جهت دسترسی به وسایل موردنیاز آرایشگاهی، وسایل موردنیاز خود را داخل هر یک از این 2 کشو قرار می‎دهید. این کار علاوه بر افزایش سرعت کار، باعث نظم و انسجام بیشتر وسایل شما می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های میز ترالی مدل اپیلاسیون، استفاده از چهارچرخ فلزی می‌باشد که سهولت در ثبات و مانور حرکتی ترولی را برای شما فراهم می‌کند.

جنس بدنه‌ی میز ترالی اپیلاسیون از MDF مرغوب می‌باشد. این بدنه ضد آب بوده و در رنگ‌های مختلف قابل تولید می‌باشد.

درصورتی‌که قصد خرید اینترنتی ترالی اپیلاسیون را دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است. در صورت خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله بدون قید و شرط و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • قابلیت جدا شدن کشوها
  • MDF
مــزایا
مــعایب