ترولی کد 1206

3,800,000 تومان

خرید تلفنی محصول

6 قلم

ترولی کد 1206 یک وسیله کاربردی برای قرار دادن وسایل رنگ مو است. این ترولی از سه طبقه تشکیل شده است و ظرفیت بسیار مناسبی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز آرایشگاهی دارد.

ویژگی ترولی آرایشگاهی و کاربرد بسیار عالی آن باعث شده است تا این وسیله آرایشگاهی جزو یکی از تجهیزات جدایی‌ناپذیر هر سالن زیبایی باشد. اگر برای کارهای مربوط به رنگ مو، به دنبال یک ترولی آرایشگاهی هستید، ترولی کد 1206 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی وزن بسیار سبکی دارد؛ بنابراین شما می‌توانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را در طول سالن زیبایی جابجا کنید.

ویژگی ترولی کد 1206

یکی از تجهیزات جدایی‌ناپذیر هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. به این دلیل که آرایشگر برای انجام خدمات زیبایی نیاز به برخی وسایل دارد. حال اگر تمامی این وسایل در نزدیک‌ترین مکان به آرایشگر باشد، او دسترسی راحت‌تری به تمامی وسایل خواهد داشت. از طرفی دیگر ترولی باعث می‌شود تا نظم آرایشگاه بهم نریزد.

برای انجام خدمات مربوط به رنگ، خرید ترولی مدل 1206 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از جمله ویژگی‌های ظاهری این ترولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         از آنجایی که این ترولی برای زیباسازی مو و براشینگ طراحی شده است، در نتیجه جنس بدنه‌ی آن از فلز است. این موضوع باعث می‌شود تا هنگام قرار دادن وسایل داغ، آسیبی به ترولی وارد نشود.
  •         یکی از ویژگی‌های خوب این ترولی، حرکت بی‌ سر و صدای آن است. دلیل این موضوع چرخ‌های پلاستیکی مقاوم به کار رفته برای این ترولی است؛ بنابراین زمانی که آرایشگاه شلوغ است، این موضوع می‌تواند اهمیت خودش را نشان دهد.
  •         ترولی کد 1206 از سه طبقه جادار تشکیل شده است. در نتیجه شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را درون قفسه‌ها نگهداری کنید. علاوه بر این، این ویژگی باعث می‌شود تا وسایل شما به صورت نظم درون قفسه‌ها جای بگیرد.
  •         ترولی مدل 1206 دارای 5 سال گارانتی و 10 خدمات پس از فروش است.
  •         وزن ترولی 1206 بسیار کم است. در نتیجه جابجایی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کاربرد ترولی مدل 1206 بسیار بالا است و شما می‌توانید علاوه بر رنگ مو از آن در مکان‌های مختلف مانند سالن ماساژ، سالن زیبایی، اپیلاسیون و... استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی مدل 1206 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب