ترولی فلزی چهارکشو پزشکی مدل 619

3,900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی فلزی چهار کشو پزشکی مدل  619 به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف، چهار کشو فلزی، رویه استنلس استیل و غیره به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار تبدیل شده است.

یکی از تجهیزات ضروری در هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. چرا که به کمک این محصول می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را به راحتی جابجا کنید. اگر شما هم به دنبال یک ترولی باکیفیت و مناسب هستید، خرید ترولی فلزی چهار کشو پزشکی مدل 619را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کاربرد این ترولی بسیار گسترده است و از آن می‌توان برای مراکز خدمات پزشکی، پوست و زیبایی نیز استفاده کرد.

معرفی ترولی فلزی چهار کشو پزشکی

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن آرایشگاهی را دارید، خرید برخی از تجهیزات آرایشگاهی بسیار ضروری است. یکی از وسایل پرکاربرد در آرایشگاه‌ها، ترولی آرایشگاهی است. این وسیله نقش یک کمد چرخ‌دار را بازی می‌کند و به دلیل دارا بودن کشوها و قفسه‌های مختلف، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به وسایل مورد نیاز در هنگام برخی از خدمات آرایشگری به راحتی دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم برای انجام خدمات پوست و زیبایی نیاز به یک ترولی آرایشگاهی دارید، خرید ترولی فلزی پزشکی مدل 619 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. به کمک این ترولی می‌توانید وسایل مورد نیاز برای انجام خدمات پوست و زیبایی مانند لیزر، تتو، میکرودرم، هیدرودرمی و غیره را جابجا کنید.

از آنجایی که این ترولی از ورق فلزی ساخته شده است، در نتیجه به راحتی می‌توانید نسبت به نظافت و پاکیزگی آن اقدام کنید. علاوه بر این ترولی فلزی چهار کشو پزشکی مدل 619به دلیل کیفیت بسیار بالای بدنه، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.

ویژگی ترولی فلزی پزشکی مدل 619

ترولی فلزی پزشکی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود برای انجام خدمات پوست و زیبایی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. همین ویژگی باعث شده است تا این محصول به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های آرایشگاهی در ایران تبدیل شود. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          دارای چهار کشوی مختلف با اندازه‌های بسیار مناسب جهت قرار دادن انواع وسایل مربوط به خدمات پوست و زیبایی
  •          دارای چرخ‌های مناسب جهت حرکت راحت‌تر در طول سالن زیبایی
  •          رویه بدنه ترولی از جنس استنلس استیل با قابلیت شستشو و نظافت
  •          جنس کشوها از فلز ضد زنگ با مقاومت بسیار بالا
  •          دارای رنگ‌بندی متنوع

سخن نهایی

یکی از پرکاربردترین تجهیزات هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود نیاز به یک ترولی مناسب دارید، خرید ترولی فلزی چهار کشو پزشکی مدل 619را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که محصول سفارش‌ داده خود را در سریع‌ترین زمان ممکن در درب آرایشگاه تحویل خواهید گرفت.

مــزایا
مــعایب