ترولی مردانه مدل 612

3,090,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

میز ترالی رخ زنانه دارای 4 چرخ فلزی، بدنه‌ی ام‌دی‌اف، 4 کشوی جادار با قابلیت جدا شدن می‌باشد.

میز ترولی رخ زنانه

برای انجام خدمات آرایشگاهی مانند شینیون، میکاپ، پدیکور، مانیکور و ... نیاز به تجهیزات مختلفی دارید. در این شرایط وجود یک وسیله‌ای که دسترسی آسان و سریع به تمامی وسایل مورد نیاز برای انجام این خدمات را در اختیار شما بگذارد، بسیار ضروری است. میز ترولی یکی از این ابزارهاست که به‌جای رفت‌وآمدهای پی‌درپی جهت دسترسی به وسایل موردنیاز آرایشگاهی، دسترسی راحت به این وسایل را برای شما فراهم می‌کند. این کار علاوه بر افزایش سرعت کار، باعث نظم و انسجام بیشتر وسایل شما می‌شود.

اگر شما هم به دنبال یک میز ترالی هستید، میز ترولی رخ زنانه را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

یکی از مزایای میز ترالی رخ زنانه، جادار بودن این میز با توجه به ابعاد آن می‌باشد. این میز دارای 4 کشوی جادار پلاستیکی با قابلیت جدا شدن دارد. علاوه بر این 2 قسمت جداگانه‌ی دیگر جهت درست کردن رنگ مو و قرار دادن وسایل نیز دارد. رنگ کشوهای پلاستیکی این میز مشکی، سفید و قرمز است.

جنس بدنه‌ی اصلی میز ترولی مدل رخ زنانه، از MDF باکیفیت به رنگ سفید می‌باشد و در برابر آب بسیار مقاوم است.

از دیگر قابلیت‌های این میز، استفاده از چهارچرخ نشکن از جنس فلز می‌باشد که سهولت در ثبات و مانور حرکتی ترولی رخ زنانه را برای شما فراهم می‌کند.

وزن سبک ترولی مدل رخ زنانه، باعث شده است تا حمل این میز برای شما سخت نباشد. وزن این ترولی 13.9 کیلوگرم می‌باشد. همچنین ابعاد این میز 35.5* 31.5*80 سانتی‌متر می‌باشد.

در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی میز ترالی رخ زنانه را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید. این محصول آرایشگاهی دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می‌باشد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات محصول می‌باشد.

  • 7.5
  • 13.9 کیلوگرم
  • 40
  • 27
  • قابل جدا شدن در ها
مــزایا
مــعایب