ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی مدرن

4,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی مدرن به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف، طبقات ام دی اف طرح سنگ، بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ و غیره به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار تبدیل شده است.

بسیاری از آرایشگران برای نگهداری و حمل وسایل آرایشگاهی خود دچار مشکل هستند. در چنین شرایطی خرید یک ترولی به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید وسایل خود را درون آن نگهداری و یا جابجا کنید. اگر شما هم به دنبال چنین محصولی هستید، ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی مدرن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی مدرن

یکی از مهم‌ترین وسایل هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. این ترولی به آرایشگران حرفه‌ای کمک می‌کند تا بتوانند تجهیزات و لوازم مورد نیاز خود را به صورت مرتب درون ترولی نگهداری کنند تا در زمان نیاز نزدیک به دست آنها باشند. ترولی‌ها دارای چرخ‌هایی هستند که جابجایی راحت در طول سالن آرایشگاهی را به ارمغان می‌آورد.

اگر زیبایی ترولی در کنار کیفیت آن برای شما اهمیت دارد، خرید ترولی استیل طلایی مشکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی با ظاهر لوکس و منحصر به فرد خود، توجه هر نگاهی را به سمت خود جلب می‌کند.

ویژگی ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی مدرن

ترولی آرایشگاهی مدل استیل طلایی با ویژگی‌های منحصر به فرد و ظاهر لوکس خود به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف در طول سالن زیبایی
  •         دارای طبقات ام دی اف طرح سنگ جهت قرار دادن هر وسیله سنگین
  •         بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ

سخن نهایی

اگر برای سالن آرایشگاهی خود نیاز به یک ترولی آرایشگاهی دارید، ترولی استیل طلایی طرح سنگ مشکی مدرن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این ترولی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

 

 

 

مــزایا
مــعایب