ترولی مدل 2036

3,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

ترولی اپیلاسیون مدل 2036دارای رنگ‌بندی مشکی و سفید، روی آن از جنس ام دی اف، دارای دو کشو با ریل‌های ساچمه‌ای و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

یکی از خدمات پرطرفدار هر سالن زیبایی، خدمات مربوط به اپیلاسیون و ماساژ است. برای انجام این خدمات نیاز به تجهیزات حرفه‌ای دارید تا کار شما تمیز و مرتب انجام شود. یکی از این وسایل ضروری، خرید میز مخصوص اپیلاسیون است تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید. ترولی اپیلاسیون مدل 2036 به گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید وسایلی مانند وکس، موم داغ کن و ... را درون آن نگهداری کنید.

معرفی ترولی اپیلاسیون مدل 2036

امروزه بسیاری از افراد برای انجام خدمات ماساژ و اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه می‌کنند؛ بنابراین مدیران سالن‌های زیبایی باید علاوه بر توجه به زیبایی و تمیزی سالن آرایشگاهی خود، به مرتب بودن فضای سالن نیز توجه کافی داشته باشند. به این دلیل که این موضوع می‌تواند باعث جذب بیشتر مخاطب به سالن زیبایی شود.

اگر سالن آرایشگاهی شما بخش اپیلاسیون دارد، وجود یک میز کار مناسب برای بخش ماساژ و اپیلاسیون بسیار ضروری است. چرا که این میز کمک می‌کند تا وسایل خود را به صورت مرتب درون آن نگهداری کنید و در صورت نیاز، دسترسی راحت‌تری به هرکدام از آنها داشته باشید.

ترولی اپیلاسیون مدل 2036 به دلیل دارا بودن چرخ، حرکت راحت میز را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ بنابراین شما می‌توانید این میز را در اطراف سالن به راحتی بچرخانید. این ترولی دارای دو کشو با اندازه‌های بزرگ است که شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز برای اپیلاسیون مانند موم داغ کن، وکس، دستکش، موم، حوله و ... را درون آن نگهداری کنید.

طراحی ظاهری این میز اپیلاسیون بسیار شیک و منحصر به فرد است و زیبایی را به سالن آرایشگاهی شما هدیه می‌دهد.

کاربرد این ترولی اپیلاسیون بسیار بالا است و شما می‌توانید از آن در سالن‌های زیبایی زنانه، سالن‌های آرایشگاهی مردانه، آموزشگاه‌های آرایش و پیرایش، سالن‌های ناخن، کلینیک‌های زیبایی و لیزر، مراکز ماساژ و اپیلاسیون و ... استفاده کنید.

ویژگی ترولی ماساژ و اپیلاسیون 2036

اگر به دنبال یک اپیلاسیون تمیز، حرفه‌ای و بهداشتی هستید، ترولی اپیلاسیون 2036 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول باعث شده است تا این وسیله به یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات ضروری مخصوص اپیلاسیون تبدیل شود. از جمله این ویژگی‌های می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای رنگ‌بندی سیاه و سفید
  •         روی ترولی از جنس ام دی اف مرغوب جهت تمیز کردن راحت‌تر کمد
  •         جنس ترولی از ام دی اف
  •         دارای دو کشو با ریل‌های ساچمه‌ای
  •         دارای خدمات پس از فروش
  •         دارای دو طبقه مجزا برای قرار دادن وسایل در حین کار
  •         دارای ابعاد مناسب جهت قرار دادن وسایل

سخن نهایی

اگر برای انجام خدمات ماساژ و اپیلاسیون نیاز به یک صندلی باکیفیت دارید، ترولی اپیلاسیون مدل 2036 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول می‌توانید میز ترولی را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا سفارش دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که محصول سفارش داده خود را در کمترین زمان و در صحت کامل در درب منزل دریافت خواهید کرد.

مــزایا
مــعایب