ترولی مدل 2037

3,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

ترولی اپیلاسیون مدل 2037دارای رنگ‌بندی مشکی و سفید، روی آن از جنس ام دی اف، دارای دو کشو با ریل‌های ساچمه‌ای و ... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است.

در حین انجام خدمات ماساژ و اپیلاسیون نیاز است تا وسایل مورد نیاز خود را بر روی یک میز قرار دهید. حال اگر این میز دارای کشو و به صورت چرخ‌دار باشد، راحتی کار شما را دوچندان می‌کند. اگر شما نیز به دنبال چنین محصولی هستید، خرید ترولی اپیلاسیون 2037 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول با طراحی شیک و منحصر به فرد خود جزو یکی از محبوب‌ترین ترولی‌های موجود در بازار است.

معرفی ترولی اپیلاسیون مدل 2037

یکی از لاین‌های پرطرفدار هر سالن زیبایی، بخش مربوط به ماساژ و اپیلاسیون است. یکی از نکات بسیار مهم برای انجام این خدمات، رعایت تمیزی و بهداشت است. این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به این دلیل که مشتریان با بررسی این نکات سالن زیبایی خود را انتخاب می‌کنند؛ بنابراین بهتر است در کنار تسلط به کار از تجهیزات حرفه‌ای استفاده کنید.

یکی از ضروری‌ترین وسایل برای انجام خدمات زیبایی، داشتن یک میز ترولی اپیلاسیون است تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را به صورت طبقه‌بندی شده درون آن قرار دهید. اگر شما هم قصد خرید چنین محصولی را دارید، ترولی اپیلاسیون و ماساژ مدل 2037 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول ترکیبی از فلز و ام دی اف کار شده است. به همین از محبوبیت خاصی در مقایسه با سایر ترولی‌ها برخوردار است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این ترولی، وجود دو کشو و یک رویه فلزی است. این ویژگی باعث می‌شود تا فضای سالن آرایشی شما ظاهری شلوغ به خود نگیرد. در نتیجه مشتری در یک فضایی کاملا تمیز و همراه با آرامش می‌تواند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

یکی از خوبی‌های این ترولی این است که در کنار نظم دادن به وسایل شما، طول عمر ابزارهای شما را نیز بیشتر می‌کند. علاوه بر این باعث حفظ بهداشت محیط و وسایل شما نیز می‌شود.

ویژگی میز ماساژ و اپیلاسیون 2037

رعایت بهداشت در قسمت ماساژ و اپیلاسیون حرف اول را می‌زند. همین ویژگی باعث می‌شود تا مشتریان زیادی جذب سالن زیبایی شما شوند. ترولی ماساژ و اپیلاسیون مدل 2037 به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، پرستیژ کاری شما را بالا می‌برد. در نتیجه این موضوع نشان می‌دهد که شما برای مشتریان خود ارزش بسیار زیادی قائل هستید. از جمله ویژگی‌های این ترولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای رنگ‌بندی سیاه و سفید
  •         روی ترولی از جنس ام دی اف مرغوب جهت تمیز کردن راحت‌تر کمد
  •         جنس ترولی از ام دی اف
  •         دارای دو کشو با ریل‌های ساچمه‌ای
  •         دارای خدمات پس از فروش
  •         دارای دو طبقه مجزا برای قرار دادن وسایل در حین کار
  •         دارای ابعاد مناسب جهت قرار دادن وسایل

سخن نهایی

یکی از نکات بسیار مهم برای لاین تخصصی اپیلاسیون و ماساژ، رعایت نظم میز کار است. بهتر است هنگام ارائه خدمات، وسایل شما از دید مشتری پنهان باشد. ولی در عین حال بتوانید دسترسی بسیار سریع و راحتی به این ابزارها داشته باشید. برای این منظور خرید ترولی اپیلاسیون مدل 2037 یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای شما است.

در صورت تمایل به خرید آنلاین این محصول، خرید اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مــزایا
مــعایب