ترولی فلزی رویال

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

4 قلم

ترولی فلزی رویالبا بدنه فلزی و طبقات ام‌دی‌اف درجه یک به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. این ترولی از دو طبقه و یک کشو تشکیل شده است و برای گذاشتن وسایل آرایشگاهی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن زیبایی را دارید، خرید ترولی بسیار ضروری است. چرا که شما می‌توانید پرکاربردترین وسایل آرایشگاهی را درون آن قرار دهید تا در صورت نیاز دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشید. همچنین ترولی آرایشگاهی کار یک کمد قابل حمل را برای شما بازی می‌کند. اگر شما هم به دنبال یک ترولی درجه یک هستید، ترولی فلزی رویال می‌تواند تمام نیازهای شما را به خوبی برآورده کند.

معرفی ترولی فلزی رویال

یک سالن آرایشگاهی مجهز دارای تجهیزات بروز و پیشرفته است. این ویژگی باعث می‌شود تا مشتری جذب سالن زیبایی شما شود. یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن آرایشگاهی ترولی آرایشگاهی است. ترولی آرایشگاهی مانند یک کمد قابل حمل می‌ماند که شما می‌توانید وسایل بسیار مهم و کاربردی خود را درون آن قرار دهید.

دسترسی آسان و سریع به وسایل از یک طرف و جلوگیری از شلوغ نشدن آرایشگاه از طرف دیگر باعث شده است تا ترولی‌های آرایشگاهی به یکی از ضروری‌ترین وسایل هر سالن زیبایی تبدیل شود. به کمک این وسیله دیگر نیاز دارید تا برای پیدا کردن وسایل وقت زیادی را بین طبقات آرایشگاه صرف کنید. این موضوع کمک می‌کند تا سرعت عمل شما برای انجام برخی خدمات زیبایی بالا برود.

اگر شما هم قصد خرید چنین ترولی را دارید، ترولی فلزی رویال را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کاربرد ترولی رویال بسیار گسترده است و شما می‌توانید از آن برای دانشکده‌های آرایشی و بهداشتی، سالن‌های مخصوص مو، آموزشگاه‌های آرایشی، سالن‌های زیبایی زنانه، سالن‌های مراقبت از پوست، تکنسین‌های ناخن، آرایشگاه‌های مردانه و... استفاده کنید.

ویژگی ترولی آرایشگاهی مدل رویال

شکل خاص و ویژگی‌های منحصر به فرد ترولی باعث شده است تا این محصول به یکی از پرکاربردترین وسایل در آرایشگاه‌ها تبدیل شود. این ترولی از یک کشو و دو طبقه از جنس ام دی اف درجه یک تشکیل شده است. سایز مناسب کشو و طبقات برای قرار دادن تعداد بسیار زیادی از وسایل بسیار مناسب است. در نتیجه شما می‌توانید وسایل مورد نیاز برای هر لاین تخصصی را درون قفسه‌های این ترولی قرار دهید.

جنس بدنه این ترولی از فلز است که با طراحی مشبک خود زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول علاه بر کیفیت بالای بدنه، از قیمت اقتصادی نیز برخوردار است. در صورت خرید ترولی فلزی رویال از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا می‌توانید از خدمات پس از فروش 5 ساله آن بهره‌مند شوید.

 

مــزایا
مــعایب