ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید مدرن

4,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید مدرن به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف، طبقات ام دی اف طرح سنگ، بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ و غیره به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت در بازار تبدیل شده است.

کاربرد ترولی آرایشگاهی بسیار زیاد است. به طوری که می‌توان از این وسیله در سالن‌های مو، آموزشگاه‌های آرایشی، سالن‌های زیبایی، سالن‌های مراقبت از پوست، تکنسین‌های ناخن و تاتو و غیره استفاده کرد. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال یک ترولی شیک و باکیفیت هستید، ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید مدرن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید مدرن

یکی از تجهیزات پرکاربرد و مهم در هر سالن زیبایی، ماساژ، اپیلاسیون و غیره ترولی آرایشگاهی است. این وسیله در نقش یک کمد چرخ‌دار به شما کمک می‌کند تا بتوانید ابزارهای خودتان را درون آن نگهداری کنید. این ویژگی به سهولت کار شما آرایشگران و استادکاران کمک بسیار زیادی می‌کند.

اگر شما هم برای سالن زیبایی، ماساژ، اپیلاسیون، رنگ مو و غیره به دنبال یک ترولی خاص و زیبا هستید، ترولی استیل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصول با شکل خاص و منحصر به فرد خود از سه قفسه مجزا تشکیل شده است و به آرایشگر کمک می‌کند تا بتواند وسایل مربوط به کار خود را با نظم و ترتیب خاصی درون این قفسه‌ها جایگذاری کند.

در نتیجه در زمان نیاز به هر وسیله می‌توانید دسترسی سریع‌تری به این وسایل داشته باشید. از طرفی دیگر طرح استیل این محصول زیبایی خاصی دارد و حس لوکس بودن را به شما القا می‌کند.

ویژگی ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید مدرن

ویژگی‌های منحصر به فرد ترولی استیل طلایی طرح سنگ سفید مدرن باعث شده است تا این محصول به یکی از محبوب‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شود. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         دارای چرخ‌های مناسب جهت حرکت در جهات مختلف در طول سالن زیبایی
  •         دارای طبقات ام دی اف طرح سنگ جهت قرار دادن هر وسیله سنگین
  •         بدنه آبکاری طلایی ضد زنگ

سخن نهایی

اگر به دنبال یک ترولی شیک و باکیفیت هستید، خرید ترولی مدل استیل با طرح سنگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این ترولی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب