صندلی کپ لمسه قالب بزرگ مدل 600

3,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی کپ لمسه‌ای قالب بزرگ مدل 1-600 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای فوم باکیفیت، چرم مرغوب و بدنه‌ی فلزی مقاوم می‌باشد.

صندلی کپ لمسه‌ای قالب بزرگ مدل 1-600

تنوع محصولات ازجمله صندلی آرایشگاهی، در سالن‌های زیبایی بسیار بالا می‌باشد. همین امر باعث شده است تا شرکت‌ها برای طراحی و تولید محصولات باکیفیت در رقابت با یکدیگر باشند تا بتوانند سهم زیادی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهند. اگر شما هم برای راه‌اندازی یک سالن زیبا و مدرن نیاز به صندلی آرایشگاهی دارید، صندلی کپ مدل لمسه‌ای قالب بزرگ را پیشنهاد می‌دهیم تا خدمات بهتر و حرفه‌ای‌تر را ارائه دهید.

طراحی طبق اصول ارگونومی ازجمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های صندلی کوپ و کوتاهی لمسه‌ای مدل 1-600 می‌باشد؛ بنابراین مشتری با نشستن بر روی آن احساس خستگی نخواهد کرد و آرایشگر با تسلط بیشتری به کار خود می‌پردازد.

صندلی کپ 1-600 مدل لمسه‌ای قالب بزرگ، قابلیت تغییر ارتفاع را دارد. برای این منظور می‌توانید از جک پدالی هیدرولیکی که در زیر نشیمن‌گاه این صندلی تعبیه‌شده است، استفاده کنید.

این شرکت از فوم درجه یک برای نشیمن صندلی کوپ لمسه‌ای قالب بزرگ خود استفاده کرده است تا مقاومت و طول عمر صندلی بیشتر شود.

جنس پایه صندلی کپ و کوتاهی مدل 1-600 از فولاد مقاوم می‌باشد که با روکش استیل کروم پوشانده شده است. همچنین این پایه جهت تعادل بیشتر به‌صورت پنج پر ثابت طراحی‌شده است.

روکش چرمی مدل لمسه‌ای صندلی کپ از تنوع رنگی بالا برخوردار است تا بتوانید مانور بهتری در طراحی و دیزاین سالن آرایشی خود داشته باشید.

طراحی خاص و هنرمندانه و ابعاد جمع‌وجور صندلی کپ و کوتاهی مدل 1-600 در مقایسه با سایر صندلی‌ها ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این محصول پشیمان نمی‌کند. شما می‌توانید همین حالا خرید اینترنتی صندلی کپ مدل لمسه‌ای قالب بزرگ را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام دهید.

 

  • صندلی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: