ترولی بالدار بلند مدل R5

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی بالدار بلند مدل R5 دارای 5 کشوی جهت قرار دادن وسایل شما می‌باشد. بدنه باکیفیت با رنگ‌های مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی بالدار بلند مدل R5

یکی از وسایل پرکاربرد هر آرایشگاه، ترولی آرایشگاهی می‌باشد. ترولی آرایشگاهی انواع مختلفی دارد و در جنس‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید ترالی، توجه به تعداد طبقات آن می‌باشد. هرچقدر تعداد این طبقات بیشتر باشد، امکان قرارگیری وسایل شما در آن بیشتر است. اگر شما هم به دنبال یک ترولی باکیفیت و درعین‌حال ارزان هستید، ترولی بالدار بلند مدل R5 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

همان‌طور که از نام این ترولی مشخص است، این مدل ترولی آرایشگاهی دارای 5 کشوی متحرک می‌باشد که برای قرارگیری لوازم آرایشگاهی مانند اتو مو، سشوار، قلم‌موهای آرایشگاهی، شانه، قیچی و ... بسیار مناسب است. قسمت بالای میز ترالی مدل بالدار بلند از یک استند دایره‌ای شکل، جهت قرار گرفتن سشوار، کاسه رنگ، اتو مو تشکیل‌شده است.

چرخ‌های به‌کاررفته در ترولی بالدار مدل R5 به‌صورت ژله‌ای توپر بوده و مو را به خود جذب نمی‌کند. این چرخ‌ها به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا به‌راحتی میز را جابه‌جا کنید.

جنس بدنه ترولی بالدار بلند مدل R5 از ABS نرم یا پلی‌اتیلن بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد.

اگر برای جابه‌جایی و نگهداری وسایل آرایشگاهی خود به یک میز ترالی نیاز دارید، میز ترالی بالدار بلند را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در صورت تمایل می‌توانید میز ترالی R5 مدل بالدار را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

  • ترولی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: