ترولی تصویری مدل R8

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی تصویری مدل R8 دارای 5 کشوی جهت قرار دادن وسایل شما می‌باشد. بدنه باکیفیت با رنگ‌های مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی تصویری مدل R8

اگر برای سالن آرایشگاهی خود به دنبال یک میز ترولی فانتزی هستید، ترولی تصویری مدل R8 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی دارای یک بنر تصویری می‌باشد که نسبت به سایر ترالی‌های آرایشگاهی فانتزی تر است.

ترالی R8 تصویری، دارای 5 کشو جهت نگهداری لوازم آرایشگاه می‌باشد. این کشوها متحرک بوده و به‌خوبی طبقه‌بندی‌شده است تا وسایل آرایشگاهی را در کمترین زمان در اختیار آرایشگر قرار می‌دهد. علاوه بر این قسمت بالای این ترولی از استندهای دایره شکل مناسب قرارگیری اتو مو ، سشوار جای قیچی و کاسه رنگ مو  تشکیل‌شده است.

چرخ‌های پلاستیکی گردان با قابلیت عدم جذب مو از دیگر ویژگی‌های مثبت ترولی تصویری مدل R8 می‌باشد. این چرخ‌ها باکیفیت بوده و جابه‌جایی آسان و بی‌صدای میز را برای شما فراهم می‌کند.

جنس بدنه‌ی ترولی تصویری از ABS نرم یا پلی‌اتیلن بوده و در رنگ سیاه موجود می‌باشد.

خرید آنلاین میز ترولی تصویری با کد R8 برای شما فراهم‌شده است. در صورت تمایل می‌توانید از فروشگاه بیوتی کالا سفارش خود را انجام دهید. قیمت میز ترالی در مقایسه با محصولات مشابه سایر شرکت‌ها، بسیار مناسب است و شمارا از خرید آن پشیمان نخواهد کرد.

  • ترولی
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: