سرشور متحرک سها مدل 312

7,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

سرشور متحرک سها مدل S312 دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

سرشور‌ آرایشگاهی مدل متحرک سها

بیشتر فعالیت‌هایی که در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه انجام می‌شود، بر روی سروصورت است. برای انجام بعضی از این کارها مانند کوتاهی مو، استعمال مواد آرایشی، رنگ کردن و ... نیاز است تا موی فرد مقداری مرطوب و یا شسته شود تا برای انجام فعالیت‌های آرایشی آماده شود. برای انجام این کار صندلی سرشور آرایشگاهی کمک می‌کند تا به هدف خود برسید. اگر قصد خرید صندلی سرشور آرایشگاهی را دارید، صندلی سرشور متحرک سها مدل S312 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در نگاه اول طراحی صندلی سرشور مدل سها بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. این خصوصیت به دلیل بدنه‌ی فلزی با شاسی مهندسی‌شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک و طراحی مبله‌ی این صندلی می‌باشد.

فوم به‌کاررفته در مدل S312 صندلی سرشور سها بسیار نرم و منعطف می‌باشد. البته این ویژگی به‌گونه‌ای نیست که صندلی در استفاده‌های مکرر دچار تغییر شکل اولیه شود.

کاسه طراحی‌شده برای صندلی سرشور متحرک سها از دیگر ویژگی‌های شگفت‌انگیز این محصول می‌باشد. این کاسه به شکل دایره‌ای متحرک طراحی‌شده است. ارگونومی بودن قسمت گردنی این کاسه راحتی استفاده‌کننده را به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این کاسه می‌توان به عمق زیاد آن اشاره کرد که علاوه بر دسترسی راحت استادکار، از ریزش آب به بیرون از کاسه جلوگیری می‌کند.

شیرآلات استيل کروم با ورودي آب سرد و گرم به همراه دوش چندحالته از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور متحرک سها می‌باشد که به مزایای این محصول افزوده است.

این شرکت این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا رنگ چرم این صندلی را با توجه به دیزاین سالن زیبایی خودشان انتخاب کنند. تنوع رنگی این صندلی به‌گونه‌ای است که نظر و سلیقه هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جلب می‌کند.

طراحی شیک در عین سادگی، صندلی سرشور متحرک سها را در بین مشتریان محبوب و پرطرفدار ساخته است. درصورتی‌که قصد خرید این صندلی را دارید، فروشگاه بیوتی کالا امکان خرید اینترنتی این صندلی آرایشگاهی را برای شما فراهم کرده است.

  • سرشور
  • فوم سرد
  • سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: