ترولی مدل sn-4419

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

4 قلم

میز ترولی آرایشگاهی مدل SN-4419، دارای چهار کشو جادار و مجهز به ریل ساچمه‌ای می‌باشد. جنس بدنه‌ی این فایل از فایبرگلاس و رزین نشکن است. تنوع رنگی این محصول بالاست و انتخاب رنگ بر عهده مشتری می‌باشد.

میز ترولی آرایشگاهی مدل SN-4419

یکی از مواردی که در رضایت مشتریان تأثیر بسزایی دارد؛ استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد در سالن‌های زیبایی است. ازجمله مهم‌ترین تجهیزات ضروری یک سالن زیبایی، میز ترولی و یا همان فایل MDF می‌باشد. با استفاده از میز ترولی می‌توانید ابزارهای مهم خود را در هر یک از کشوهای این میز قرار دهید و سرعت کار خود را بالا ببرید.

این گروه تولیدی یکی از شرکت‌های مطرح داخلی است که در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشگاهی فعالیت می‌کند. میز ترولی با کد SN-4419 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت می‌باشد که به دلیل کاربرد بسیار فراوان، از فروش نسبتاً خوبی برخوردار است.

اولین چیزی که در نگاه اول به چشم می‌آید، طراحی شیک و زیبای میز ترولی 4419 می‌باشد. جنس بدنه‌ی این میز ترولی آرایشگاهی، از جنس فایبرگلاس و رزین نشکن می‌باشد که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

میز ترالی آرایشگاهی مدل SN-4419، دارای چهار کشوی جادار است. شما می‌توانید ابزارهای مهم خود را در هر یک این کشوها قرار دهید. این ویژگی باعث می‌شود تا نظم خاصی در آرایشگاه شما برقرار شود. برای افزایش استحکام، هر یک از این کشوها به یک ریل ساچمه‌ای مجهز شده است. این ویژگی باعث می‌شود تا از کل فضای داخلی جعبه‌ی کشوها، استفاده بهینه نیز شود.

ازجمله ویژگی‌های خوب میز ترالی مدل sn-4419، تنوع رنگی بالای آن می‌باشد. درنتیجه حق انتخاب شما در رنگ بدنه‌ میز بسیار افزایش می‌یابد.

اندازه‌ی 4419 میز ترالی، بسیار مناسب است. طول این میز ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

درصورتی‌که با کمبود جا و کشو در آرایشگاه خود روبه‌رو هستید، خرید فایل MDF مدل SN-4419 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت بالا و قیمت مناسب میز ترولی آرایشگاهی مدل SN-4419 ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این میز آرایشگاهی پیشمان نمی‌کند. شما می‌توانید خرید اینترنتی میز ترولی 4419 را از فروشگاه بیوتی کالا انجام دهید.

  • صنعت نواز
  • ثابت
  • سالن های آرایشی و زیبایی
مــزایا
مــعایب