ترولی رخ زنانه مدل 613

3,090,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

میز ترالی رخ مردانه دارای 4 چرخ فلزی، بدنه‌ی ام‌دی‌اف و فلز، 4 کشوی جادار با قابلیت جدا شدن می‌باشد.

میز ترولی رخ مردانه

اگر سالن زیبایی شما بزرگ است و رفت‌وآمد در آن برای گرفتن وسایل کمی دشوار است، می‌توانید برای دسترسی راحت‌تر به ابزارهای آرایشگاه خود از میز ترولی استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های خوب میزهای ترولی چرخ‌دار بودن آن‌ها است که به‌راحتی جابه‌جا می‌شوند.

ترولی رخ مردانه یکی از محصولات تولیدی این شرکت نام‌آشنای می‌باشد که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آرایشگاهی فعالیت می‌کند.

اگر به دنبال یک ترولی جادار هستید، ترولی رخ مردانه بسیار مناسب شما می‌باشد. مدل رخ مردانه ترولی دارای 4 کشوی جادار پلاستیکی با رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز می‌باشد که از آن می‌توانید برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید. این کشوها قابلیت جدا شدن دارد که شستشوی آن را برای شما فراهم می‌کند. همچنین 2 قسمت جداگانه‌ی دیگری در این ترالی وجود دارد که برای درست کردن رنگ بسیار مناسب می‌باشد.

طرح لوگوی مردانه‌ای که بر روی بدنه‌ی این ترولی کشیده شده است، این میز چرخ‌دار را برای سالن‌های آرایشگاهی مردانه مناسب کرده است.

جنس بدنه‌ی میز ترالی رخ مردانه از فلز و MDF می‌باشد و در رنگ سفید موجود می‌باشد.

وزن ترولی چرخ‌دار رخ مردانه 13.9 کیلوگرم می‌باشد که جابه‌جایی آن را آسان کرده است.

ابعاد ترولی مدل رخ مردانه، 35.5* 31.5*80 سانتی‌متر می‌باشد.

درصورتی‌که قصد خرید ترولی پرکاربرد رخ مردانه را دارید، خرید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این شرکت هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت اینترنتی پذیرای شما عزیزان است. در صورت خرید می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و یا تعویض و تعیمر محصول می‌باشد.

زیبایی چشم‌نواز، کیفیت بالا و قیمت مناسب جزو عواملی است که شمارا به خرید این محصول مشتاق می‌کند.

  • 7.5
  • 13.9 کیلوگرم
  • 40
  • 27
  • 88
  • 4 دره قابل جدا شدن
مــزایا
مــعایب