ترولی کد 1203

1,700,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی آرایشگاهی مدل 1203 به‌صورت کوتاه وبلند طراحی‌شده است. وجود قسمت نشیمن‌گاه برای استادکار در مدل کوتاه، وجود سینی تاشو در مدل بلند، بدنه فلزی با دو رنگ مختلف و بدنه‌ی چوبی در رنگ‌های متنوع و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی آرایشگاهی مدل 1203

امروزه با گسترش سالن‌های زیبایی، ابزار کارهای متنوعی وارد بازار رقابتی شده است. یکی از این ابزارها، ابزار کار مهم و ضروری به نام ترولی آرایشگاهی می‌باشد. ترالی آرایشگاهی به‌صورت یک میز کوچک چرخ‌دار طراحی‌شده است که امکان جابه‌جایی وسایل را برای آرایشگر فراهم می‌کند. در واقع این میز کوچک به آرایشگر آزادی عمل می‌بخشد تا بتواند به وسایل آرایشگاه دسترسی بهتر و سریع‌تری داشته باشد.

شرکت‌های داخلی بسیاری در زمینه‌ی تولید ترالی آرایشگاهی فعالیت می‌کنند. این شرکت نام‌آشنای یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه‌ی لوازم و تجهیزات آرایشگاهی است که با تولید ترالی‌های مرغوب توانسته است سهم زیادی از بازار رقابتی را به خود اختصاص دهد.

ترالی آرایشگاهی با کد 1203 یکی از محصولات پرفروش این شرکت می‌باشد. این محصول در دو اندازه‌ی کوتاه و بلند تولید می‌شود.

درصورتی‌که مدل کوتاه ترالی آرایشگاهی کد 1203 را سفارش دهید، قسمتی برای نشستن استادکار وجود دارد که می‌توانید از آن برای انجام اموری مانند پدیکور استفاده نمایید. مدل کوتاه این صندلی به دلیل دوکاره بودن آن مورد استقبال فراوان مشتریان قرارگرفته است.

اگر فضای آرایشگاهی شما بسیار کوچک ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که مدل بلند میز چرخ‌دار آرایشگاهی با کد 1203 را خریداری کنید. مدل بلند ترالی آرایشگاهی 1203 دارای یک سینی تاشو می‌باشد که از آن می‌توانید برای قرار دادن ابزار و وسایل مورد نیاز خود استفاده کنید.

مدل 1203 ترولی آرایشگاهی دارای سه کشوی بزرگ و جادار برای گذاشتن وسایل شما می‌باشد. البته شما می‌توانید تعداد کشوها را با توجه به نیاز خود نیز سفارش دهید.

ترولی آرایشگاهی 1203 در دو جنس چوبی و فلزی قابل تولید می‌باشد. مدل چوبی این ترالی دارای تنوع رنگی بسیار زیاد است. درحالی‌که مدل فلزی آن فقط در دو رنگ کوره‌ای سفید و مشکی موجود می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های مثبت ترالی 1203 چرخ‌های به‌کاررفته در آن می‌باشد. این چرخ‌ها از نوع ژله‌ای توپر بوده که قابلیت عدم جذب مو را دارد.

در صورت تمایل به خرید اینترنتی ترالی آرایشگاهی 1203 می‌توانید آن را به‌‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید.

  • چرخ ژله ایی
  • چرخ دار
  • فلز و MDF
  • MDF , فلزی , پلاستیکی قابل ارائه است
مــزایا
مــعایب