ترولی سه طبقه تخت

3,130,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

ترولی سه طبقه تخت با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه پلی اتیلن فشرده الیاف‌دار، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی آلومینیومی، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر برای جابجایی و حمل وسایل آرایشگاهی مانند وسایل رنگ مو، وسایل میکاپ، لوازم اصلاح و کوتاهی و... احتیاج به یک ترولی دارید، خرید ترولی سه طبقه تخت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی با ظرفیت بسیار مناسب خود امکان جاسازی انواع لوازم آرایشگاهی را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید با ویژگی‌های این ترولی آرایشگاهی آشنا شوید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی ترولی سه طبقه تخت

ترولی‌های آرایشگاهی با توجه به ابعاد، تعداد طبقات، تعداد چرخ‌ها و... از تنوع بسیاری برخوردار هستند. داشتن ترولی آرایشگاهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز خود را در طول سالن به راحتی جابجا کنید و یا در موقع نیاز بتوانید دسترسی راحتی به وسایل آرایشگاهی داشته باشید.

ترولی 3 طبقه تخت، مخصوص سالن‌های زیبایی بزرگ طراحی شده است. همچنین اگر لاین‌های مختلف آرایشگاهی در سالن زیبایی خود دارید، خرید این ترولی به شما کمک می‌کند تا بتوانید سرعت عمل خود را برای ارائه خدمات بیشتر کنید.

ویژگی ترولی 3 طبقه تخت

از جمله ویژگی‌های ترولی سه طبقه تخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •          از آنجایی که این ترولی از بهترین مواد پلاستیکی الیاف‌دار ساخته شده است، در نتیجه قابلیت تحمل وزن بسیار بالای وسایل شما را دارد.
  •          این ترولی در سه طبقه طراحی شده است. کف هر طبقه جهت جلوگیری از سر خوردن لوازم آرایشگاهی به صورت طرح چرم ساخته شده است.
  •          این ترولی از 4 چرخ روان، بی‌صدا و باکیفیت ساخته شده است و در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد. این چهار چرخ کمک می‌کند تا شما بتوانید وسایل آرایشگاهی خود را به صورت روان و بی‌صدا در طول سالن زیبایی جابجا کنید.
  •          این ترولی 3 طبقه، دارای ابعاد 105*50*105سانتیمتر است.
  •          طبقات این ترولی توسط یک میله آلومینیومی به یکدیگر متصل شده‌اند.
  •          طبقات این ترولی به صورت تخت طراحی شده‌اند. اما لبه‌های این ترولی دارای ارتفاع 2 سانتی‌متری بوده تا جلوی افتادن وسایل آرایشگاهی را بگیرد.

کاربرد این ترولی آرایشگاهی بسیار زیاد است و شما می‌توانید از آن علاوه بر سالن‌های زیبایی در تالارها، رستوران‌ها، فست‌فودها، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و... استفاده کنید. در صورت تمایل به خرید آنلاین ترولی سه طبقه تخت می‌توانید سفارش خود را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با نازل‌ترین قیمت و تضمین امنیت پرداخت انجام دهید.

 

مــزایا
مــعایب