ترولی فلزی مدل 615

1,450,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

میز ترالی فلزی آرایشگاهی دارای 4 چرخ فلزی آرایشگاهی، بدنه‌ی ام‌دی‌اف و فلز، 4 کشوی جادار با قابلیت جدا شدن می‌باشد.

میز ترولی فلزی آرایشگاهی

اگر آرایشگاه شما وسایل مجهزی داشته باشد، باعث جذب مشتری به سالن زیبایی شما می‌شود. ازجمله ملزومات سالن‌های آرایشگاهی و زیبایی ترولی آرایشگاهی است. ترولی به چرخ‌دستی سیاری گفته می‌شود که می‌توانید وسایل آرایشگاهی خود نظیر برس، سشوار و ... را جهت جلوگیری از شلوغی و نامرتبی در آن قرار دهید. این شرکت جزو محدود شرکت‌های داخلی است که ترولی آرایشگاهی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به بازار عرضه می‌کند.

اگر جادار بوده ترولی برای شما اهمیت دارد، ترولی فلزی آرایشگاهی یک گزینه‌ی پیشنهادی عالی برای شما می‌باشد. به این دلیل که این ترولی دارای 5 کشوی جادار به رنگ سیاه می‌باشد. جنس کشوها پلاستیکی بوده و قابلیت جدا شدن دارد؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی کشوها درآورده و آن‌ها را بشویید.

یکی از ویژگی‌های خوب محصولات این شرکت به‌کارگیری بهترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود است. این ویژگی در مدل فلزی میز ترولی کاملاً مشهود است. بدنه‌ی میز ترولی فلزی فلزی بوده و برای جلوگیری از زنگ‌زدگی با پوشش الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده است.

اگر به چرخ‌های ترالی مدل فلزی آرایشگاهی دقت کرده باشید، می‌بینید که این ترالی در مقایسه با سایر ترالی‌های شرکت‌های مشابه از چرخ‌های بزرگ و مستحکمی برخوردار است. این ویژگی باعث شده تا این ترولی وزن بسیار زیادی را تحمل کند و وسایل زیادی را جابه‌جا نماید.

وزن کلی ترولی مدل فلزی، 8 کیلوگرم بوده و دارای ابعاد 35*54*84 سانتی‌متر می‌باشد.

زیبایی، کیفیت، قیمت مناسب در کنار تمام مزایایی که در بالا به آن اشاره شد، خرید ترولی فلزی آرایشگاهی را به انتخاب ایده آلی برای شما تبدیل کرده است. در صورت تمایل می‌توانید این صندلی را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش داده و گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن را دریافت نمایید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول شامل تأمین و تعمیر قطعات و یا تعویض و تعمیر محصول می‌باشد.

  • 7
  • 8.7 کیلوگرم
  • 35
  • 54
  • 84
  • دارای 5 در قابل جدا شدن
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: