ترولی یک کشو کد 1202

3,000,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی آرایشگاهی مدل 1202 دارای یک کشوی دردار جهت قرار دادن وسایل شما می‌باشد. بدنه باکیفیت با رنگ‌های مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی یک کشویی مدل 1202

یکی از تجهیزات ضروری هر آرایشگاه، ترولی آرایشگاهی می‌باشد. ترولی آرایشگاهی دارای کشوهایی جهت نگهداری لوازم آرایشگاه است. این کشوها به‌خوبی طبقه‌بندی‌شده و وسایل آرایشگاهی را در کمترین زمان در اختیار آرایشگر قرار می‌دهد.

اگر شما نیز برای سالن زیبایی خود نیازمند میز ترالی هستید، میز ترولی آرایشگاهی با کد 1202 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ترولی آرایشگاهی مدل 1202 دارای دو کشو مجزا در دو طبق می‌باشد. یکی از کشوها به‌صورت دردار طراحی‌شده است تا وسایل مورد نیاز خود مانند سشوار، بابلیس، وسایل رنگ و ... را داخل آن قرار دهید.

یکی از ویژگی‌های خوب ترولی آرایشگاهی مدل 1202 چرخ‌های به‌کاررفته در این محصول می‌باشد. این چرخ‌ها از نوع ژله‌ای توپر بوده و مو را به خود جذب نمی‌کند. همچنین نوع این چرخ‌ها به‌گونه‌ای است که به‌راحتی قابل جابه‌جایی است و به شما آزادی عمل می‌بخشد.

جنس بدنه‌ی میز ترالی یک کشویی مدل 1202 از MDF مرغوب بوده و در رنگ‌های مختلف قابل تولید می‌باشد؛ بنابراین دیگر نگرانی بابت هماهنگ شدن رنگ این محصول با سایر تجهیزات آرایشگاهی خود ندارید.

در صورت تمایل می‌توانید خرید اینترنتی ترولی یک کشویی مدل 1202 را از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا انجام داده و از گارانتی 5 ساله‌ی این شرکت بهره‌مند شوید.

 

  • 70
  • 37
  • 90
  • ترولی آرایشگاهی
  • دارای یک کشو و 4 چرخ محرک
مــزایا
مــعایب