ترولی مدل 1204

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی آرایشگاهی مدل 1204 به‌صورت کوتاه طراحی شده است. وجود قسمت نشیمن‌گاه برای استادکار، بدنه فلزی با دو رنگ مختلف و چرخ‌هایی باقابلیت عدم جذب مو ازجمله ویژگی‌هایی است که شمارا از خرید این ترالی پشیمان نخواهد کرد.

ترولی آرایشگاهی مدل 1204

امروزه وجود برخی تجهیزات آرایشگاهی نظیر میز ترولی به یک نیاز اساسی سالن‌های آرایشگاهی مردانه و زنانه تبدیل‌شده است. این میز متحرک و یا همان ترالی آرایشگاهی به چرخ‌دستی گفته می‌شود که علاوه بر دسترسی سریع و آسان آرایشگر یا میکاپ‌کار به وسایل، حمل‌ونقل راحت وسایل نظیر اتو مو، قلم‌های آرایشگری، سشوار و ... را نیز فراهم می‌کند.

شرکت‌های زیادی با تولید ترولی آرایشگاهی باکیفیت و مرغوب در بین کاربران شناخته‌شده می‌باشند. این شرکت محبوب با تولید میزهای ترولی آرایشگاهی باکیفیت و زیبا، توجه زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است. میز ترولی آرایشگاهی مدل 1204 یکی از محصولات این شرکت می‌باشد که جزو پرفروش‌ترین و پرکاربردترین ترولی‌های این شرکت است.

ترالی آرایشگاهی با کد 1204، به‌صورت کوتاه طراحی‌شده است. این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید از آن برای اعمالی که به‌صورت نشسته امکان‌پذیر است، استفاده کنید.

ازجمله ویژگی‌هایی که باعث شده است تا ترولی 1204 مورد استقبال بیشتری قرار گیرید، وجود نشیمن‌گاه برای استادکار می‌باشد؛ بنابراین شما می‌توانید از ترالی مدل 1204 برای اعمالی مانند پدیکور استفاده کنید.

مدل 1204 ترالی دارای 2 کشوی بزرگ برای وسایل شما می‌باشد؛ بنابراین به‌جای رفت‌وآمدهای پی‌درپی جهت دسترسی به وسایل موردنیاز آرایشگاهی، وسایل موردنیاز خود را داخل هر یک از این کشوها قرار می‎دهید. این کار علاوه بر افزایش سرعت کار، باعث نظم و انسجام بیشتر وسایل شما می‌شود.

ترولی با کد 1204 به‌صورت فلزی می‌باشد و در دو رنگ کوره‌ای سفید و مشکی موجود می‌باشد.

چرخ‌های به‌کاررفته در ترولی 1204 به‌صورت ژله‌ای توپر می‌باشد که مو را به خود جذب نمی‌کند.

جابه‌جایی آسان و ایمن برای حمل ابزارهای آرایشگاهی ازجمله دلایلی است که شمارا از خرید ترولی آرایشگاهی مدل 1204 پشیمان نمی‌کند. درصورتی‌که قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا این امکان را برای شما فراهم کرده است.

  • فاپکو
  • چرخ ژله ایی
  • چرخ دار
  • MDF و فلز
  • MDF , فلزی , پلاستیکی قابل ارائه است
مــزایا
مــعایب