ترولی آبکاری کد 1205

4,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی آبکاری کد 1205 یک ترولی مناسب برای سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه است. این ترولی به دلیل دارا بودن ویژگی‌هایی مانند بدنه فلزی سبک، بدنه آبکاری شده از طلا و نقره، سینی فلزی، پایه سشوار، 5 کشو محکم و مقاوم در برابر وسایل سنگین به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

یکی از پرکاربردترین وسایل آرایشگاهی در سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، ترولی آرایشگاهی است. این وسیله در نقش یک کمد متحرک بوده که با کشوهای مختلف خود، برای قرارگیری وسایل یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. اگر شما هم قصد خرید ترولی آرایشگاهی دارید، ترولی آبکاری کد 1205 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار جادار و محکم طراحی شده است. همین ویژگی باعث شده است تا ترولی 1205 به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌ها در بین آرایشگران تبدیل شود.

معرفی ترولی آبکاری کد 1205

یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر سالن آرایشگاهی خرید یک ترولی آرایشگاهی چرخ‌ دار است. خرید ترولی علاوه بر زیبایی محیط، دسترسی شما به وسایل را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این خرید ترولی کمک می‌کند تا بهم‌ریختگی محیط اطراف به حداقل برسد. اگر شما هم برای سالن زیبایی خود به دنبال چنین وسیله‌ای هستید، خرید ترولی آبکاری کد 1205 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی ترولی 1205 مدل آبکاری شده

از جمله ویژگی‌های ترولی 1205 مدل آبکاری شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         همانطور که از نام این ترولی مشخص است، ترولی 1205 به صورت طرح‌دار فلزی و با رنگ کوره‌ای طلایی و نقره‌ای آبکاری شده است.
  •         ترولی آبکاری 1205 دارای یک سینی فلزی است که شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را بر روی آن قرار دهید تا دسترسی راحت‌تری به این وسایل داشته باشید.
  •         ترولی 1205 به صورت چرخ‌دار طراحی شده است. چرخ‌های این ترولی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جابجایی راحت در طول آرایشگاه را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  •         ترولی 1205 دارای یک پایه سشوار جهت قرار دادن سشوار هنگام انجام خدمات زیبایی مو است. این ویژگی باعث می‌شود تا دسترسی راحت‌تری به سشوار در حین کار داشته باشید. همچنین از خراب شدن سشوار نیز جلوگیری می‌کند.
  •         ترولی 1205 آبکاری شده از 5 کشو محکم فلزی به صورت شبکه‌ای تشکیل شده است؛ بنابراین شما می‌توانید انواع وسایل سنگین خود را درون این کشوها نگهداری کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا وسایل به صورت مرتب درون قفسه‌ها چیده شود. همچنین یک کشو قابل تنظیم در بغل ترولی آبکاری کد 1205 وجود دارد که شما می‌توانید از آن به عنوان یک طبقه استفاده کنید.
  •         جای نصب سه راهی برق جهت کار کردن با وسایل آرایشگاهی در این ترولی وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی 1205 مدل آبکاری شده را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب