ترولی چهار طبقه تخت

3,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

ترولی چهار طبقه تخت با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه پلی اتیلن فشرده الیاف‌دار، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی آلومینیومی، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

ترولی‌های آرایشگاهی به دلیل دارا بودن طبقات مختلف، امکان قرار دادن انواع وسایل را برای شما فراهم می‌کنند. اگر شما هم به دنبال یک ترولی جادار هستید، ترولی چهار طبقه تخت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی به دلیل ظرفیت بالای خود، امکان نگهداری و طبقه‌بندی انواع وسایل آرایشگاهی را برای شما فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید که با ویژگی‌های منحصر به فرد این ترولی آشنا شوید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی ترولی چهار طبقه تخت

آرایشگاه‌ها معمولا وسایل بسیار زیادی دارند. قرار دادن تمامی این وسایل در قفسه‌ها گاهی باعث شلوغی می‌شود. از طرفی دیگر دسترسی به این وسایل را هنگام انجام خدمات زیبایی بسیار سخت می‌کند. برای این منظور خرید یک ترولی آرایشگاهی کمک می‌کند. در واقع ترولی‌های آرایشگاهی نقش یک کمد سیار را برای شما بازی می‌کنند، تا شما علاوه بر جابجایی راحت، دسترسی سریع‌تری به وسایل داشته باشید.

برای جداسازی انواع لوازم آرایشگاهی مانند لوازم میکاپ، لوازم اصلاح و کوتاهی مو، وسایل رنگ مو و... خرید ترولی 4 طبقه تخت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

کاربرد این ترولی بسیار زیاد است؛ بنابراین تمامی هتل‌داران، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و... نیز می‌توانند از خرید و استفاده این ترولی نهایت استفاده را ببرند.

ویژگی ترولی 4 طبقه تخت

از جمله ویژگی‌های ترولی چهار طبقه تخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         از آنجاییکه بدنه این ترولی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است، در نتیجه قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارد؛ بنابراین نگرانی بابت سنگینی این ترولی و خرابی آن نخواهید داشت.
  •         چهار چرخ این ترولی بسیار نرم و روان حرکت می‌کنند و هیچ‌گونه سر و صدایی را ایجاد نمی‌کنند. این چرخ‌ها بسیار باکیفیت بوده و در حین جابجایی دچار خرابی نخواهند شد.
  •         چهار طبقه این ترولی به صورت تخت و از طرح چرم ساخته شده است تا جلوی لیز خوردن وسایل را بگیرد. علاوه بر این لبه‌های این طبقات دارای 2 سانتی‌متر ارتفاع هستند تا هنگام جابجایی وسایل از ترولی بیرون نیفتند.
  •         ابعاد این ترولی 130*50*105 سانتی‌متر است.
  •         طبقات این ترولی توسط میله‌های آلومینیومی به یکدیگر متصل شده‌اند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین این ترولی آرایشگاهی را با تضمین کیفیت پرداخت و قیمت مناسب برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب