ترولی فلزی

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی فلزی

مناسب برای رنگ مو و کراتین

دارای پایه پنج پر

دارای چرخ‌های بی‌صدا و روان

دارای کاسه استیل جهت شستشوی راحت

دارای رول دستمال کاغذی

دارای پایه سشوار

ترولی آرایشگاهی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود امروزه به یک عضو جداناپذیر هر سالن زیبایی تبدیل شده است. ترولی‌های آرایشگاهی مانند یک چرخ دستی عمل می‌کنند و شما می‌توانید انواع وسایل آرایشگاهی را بدون صدا و سریع در آرایشگاه حرکت دهید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا دسترسی سریع‌تری به وسایل آرایشگاهی داشته باشید.

ویژگی ترولی

ترولی‌های آرایشگاهی انواع مختلفی دارند. اگر شما هم به دنبال مدل فلزی آن هستید، این ترولی آرایشگاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ترولی فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. در نتیجه شما می‌توانید با توجه به قد خود، ارتفاع این ترولی را تنظیم کنید. کاربرد اصلی این ترولی در کارهای رنگ و کراتین است. این ترولی کمک می‌کند تا در حین رنگ مو، دسترسی سریع‌تری به مواد رنگ داشته باشید.

رویه این ترولی از یک کاسه استیل ساخته شده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا برای شستشوی ترولی بعد از هر بار رنگ دچار مشکل نشوید. این ترولی به صورت پنج پر طراحی شده است. چرخ‌های این ترولی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و در حین جابجایی در سالن آرایشگاهی متوجه صدای آن نخواهید شد.

این ترولی فلزی علاوه بر کاسه استیل از یک پایه سشوار و رول دستمال کاغذی نیز تشکیل شده است. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی فلزی را برای شما فراهم کرده است. شما می‌‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین این محصول در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب