ترولی سه طبقه گود

4,375,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی سه طبقه گود با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه پلی اتیلن فشرده الیاف‌دار، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی آلومینیومی، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

برای جابجایی وسایل کوچک آرایشگاهی، ترولی‌ سه طبقه گود یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. چرا که لبه‌های طبقات این ترولی جلوی افتادن وسایل را می‌گیرد. به کمک این ترولی می‌توانید وسایل خود را به راحتی جا به جا کنید و در صورت نیاز دسترسی سریعی به آنها داشته باشید. ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، آن را به یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات آرایشگاهی تبدیل کرده است.

معرفی ترولی سه طبقه گود

تمامی سالن‌های زیبایی برای انجام خدمات تاتو، ناخن، کوتاهی، میکاپ، شنیون به ترولی احتیاج دارند. چرا که این وسیله کمک می‌کند تا بتوانید وسایل ضروری انجام این خدمات را به صورت یکجا در کنار خود داشته باشید. از آنجایی که برخی از وسایل و تجهیزات آرایشگاهی از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، در نتیجه افتادن این وسایل از ترولی در حین جابجایی می‌تواند باعث آسیب به آن شود.

برای این منظور خرید ترولی 3 طبقه گود را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لبه‌های 10 سانتی‌متری این ترولی کمک می‌کند تا جلوی افتادن وسایل گرفته شود.

کاربرد این ترولی تنها در سالن‌های زیبایی نیست. بلکه از این ترولی می‌توان در هتل‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، رستوران‌ها و... استفاده کرد.

ویژگی ترولی 3 طبقه گود

از جمله ویژگی‌های ترولی سه طبقه گود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         طبقات این ترولی بسیار بزرگ هستند و شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید.
  •         ارتفاع لبه‌های این طبقات مانع از ریختن لوازم آرایشگاهی می‌شود.
  •         جنس پایه‌های این ترولی از فولاد آلومینیومی است و طبقات را به یکدیگر وصل می‌کند.
  •         این ترولی دارای چهار چرخ بوده که حرکت آرام و بی‌سروصدا را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  •         از آنجایی که ارتفاع لبه‌های طبقات این ترولی بسیار زیاد است، در نتیجه شما می‌توانید از آن برای قرار دادن وسایل جانبی ترولی استفاده کنید.
  •         تمامی قطعات این ترولی مانند پایه، طبقات و چرخ‌ها به صورت جدا از یکدیگر هستند. این ویژگی کمک می‌کند تا حمل و انبار کردن این وسیله راحت باشد. علاوه بر این، جدا بودن قطعات کمک می‌کند تا مشکلی برای شستشوی ترولی نداشته باشید.
  •         بدنه‌ی این ترولی از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده است. به طوری که می‌تواند وزن بالایی را تحمل کند.
  •         پایه‌های این ترولی بسیار مقاوم بوده و در اثر جابجایی‌های مکرر دچار شکستگی و خرابی نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی سه طبقه گود را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت پرداخت برای شما فراهم کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید در یک درگاه پرداخت امن، خرید آنلاین خود را انجام دهید.

مــزایا
مــعایب