ترولی دو طبقه گود

3,750,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی دو طبقه گود با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه پلی اتیلن فشرده الیاف‌دار، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی آلومینیومی، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر برای جابجایی وسایل کوچک آرایشگاهی قصد خرید ترولی را دارید، ترولی دو طبقه گود را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لبه‌های این ترولی به گونه‌ای طراحی شده است که جلوی افتادن انواع وسایل کوچک را می‌گیرد. این ترولی آرایشگاهی به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

معرفی ترولی دو طبقه گود

ترولی‌های آرایشگاهی جزو یکی از ضروری‌ترین و پرکاربردترین وسایل آرایشگاهی به شمار می‌روند. این وسیله آرایشگاهی نقش یک کمد سیار را بازی می‌کند و کمک می‌کند تا شما علاوه بر جابجایی راحت، دسترسی سریع‌تری به وسایل آرایشگاهی داشته باشید. اگر شما هم برای حمل و جابجایی وسایل کوچک آرایشگاهی نیاز به یک ترولی دارید، مدل گود ترولی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کاربرد این ترولی بسیار گسترده است و شما می‌توانید علاوه بر سالن‌های زیبایی در هتل‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و... نیز از آن استفاده کنید.

ویژگی ترولی 2 طبقه گود

از جمله ویژگی‌هایاین ترولی آرایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         طبقات این ترولی به دلیل دارا بودن لبه 10 سانتی خود، جلوی افتادن وسایل آرایشگاهی را می‌گیرد.
  •         پایه‌های این ترولی از جنس آلومینیوم بوده و طبقات را به یکدیگر متصل می‌کند.
  •         ترولی دو طبقه گود دارای چهار چرخ باکیفیت بوده و امکان جابجایی آرام و بی‌سروصدا را برای شما فراهم می‌کند. چرخ‌های این ترولی به صورت ترمزدار طراحی شده است که جلوی حرکت بی‌موقع ترولی را می‌گیرد.
  •         لبه‌های کناری ترولی 2 طبقه گود امکان قرار دادن انواع وسایل را برای شما فراهم می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید با یک هزینه اندک نسبت به خرید جاسشواری، جای رنگ و... اقدام کنید.
  •         تمامی قسمت‌های مختلف این ترولی از جمله طبقات، پایه‌ها و چرخ‌ها از هم جدا می‌شوند تا برای حمل و نقل و انبار کردن آنها دچار مشکل نشوید. همچنین این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید نظافت و شستشوی این محصولات را به سادگی انجام دهید.
  •         بدنه این ترولی از مواد پلی اتیلن الیاف دار ساخته شده است و قابلیت تحمل وزن بسیار بالای وسایل را دارد. علاوه بر این هر طبقه از این ترولی از طرح چرم ساخته شده است که جلوی لیز خوردن وسایل را می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی دو طبقه گود را با تضمین کیفیت پرداخت و قیمت مناسب محصولات برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب