ترولی سه طبقه کوچک

3,130,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی سه طبقه کوچک با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه پلی اتیلن فشرده الیاف‌دار، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی آلومینیومی، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر به دنبال یک ترولی جدید برای سالن زیبایی خود هستید، ترولی سه طبقه کوچک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. داشتن این ترولی آرایشگاهی به شما کمک می‌کند تا در حین انجام خدمات آرایشگاهی به هر چیزی که احتیاج دارید، دسترسی راحت‌تری داشته باشید. از آنجایی که اندازه این ترولی به صورت کوچک و جمع و جور طراحی شده است، در نتیجه برای سالن‌های زیبایی کوچک بسیار مناسب است.

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های این ترولی آرایشگاهی آشنا کنیم.

معرفی ترولی سه طبقه کوچک

ترولی‌های آرایشگاهی با توجه به ابعاد، جنس، تعداد طبقات و... از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. اگر شما هم قصد خرید ترولی آرایشگاهی برای سالن زیبایی خود را دارید، بهتر است با توجه به نیاز و  ابعاد سالن زیبایی خود توجه کنید. سپس نسبت به خرید ترولی اقدام کنید. به عنوان مثال اگر فضای سالن زیبایی شما کوچک است و فضای کافی برای نگهداری انواع وسایل آرایشگاهی را ندارید، خرید ترولی سه طبقه کوچک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ابعاد جمع و جور این ترولی فضای زیادی را از سالن زیبایی شما اشغال نخواهد کرد. علاوه بر این شما می‌توانید با قرار دادن انواع وسایل ضروری مانند وسایل رنگ مو، وسایل میکاپ، وسایل ناخن و... دسترسی راحت‌تری به آنها داشته باشید.

ویژگی ترولی 3 طبقه کوچک

از جمله ویژگی‌هایاین ترولی آرایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         طراحی کوچک این ترولی، هیچ محدودیتی را برای قرار دادن انواع وسایل برای شما ایجاد نخواهد کرد. چرا که بدنه این محصول از بهترین نوع مواد پلاستیکی الیاف‌دار ساخته شده است و تحمل وزن بسیار بالایی را دارد.
  •         چهار چرخ این ترولی امکان جابجایی آرام و بی‌صدای این محصول را برای شما فراهم می‌کند. همچنین مقاومت این چرخ‌ها در برابر شکستگی و آسیب بسیار بالا است.
  •         طبقات این ترولی به صورت تخت طراحی شده است. همچنین لبه‌های این طبقات دارای ارتفاع 2 سانتی‌متر بوده و مانع از افتادن وسایل به بیرون می‌شود. همچنین شما می‌توانید بر روی لبه‌های ترولی سه طبقه کوچک وسایل جانبی مخصوص ترولی را قرار دهید.
  •         چهار لوله از جنس فولاد آلومینیوم، وظیفه اتصال سه طبقه این ترولی را برعهده دارند.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی 3 طبقه کوچک را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت پرداخت برای شما فراهم کرده است.

مــزایا
مــعایب