ترولی دو طبقه کوچک

2,820,000 تومان

خرید تلفنی محصول

2 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی دو طبقه کوچک با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه پلی اتیلن فشرده الیاف‌دار، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی آلومینیومی، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن آرایشگاهی را دارید، باید آن را به برخی از وسایل آرایشگاهی ضروری، تجهیز کنید. یکی از پرکاربردترین تجهیزات آرایشگاهی، ترولی‌ آرایشگاهی است. این وسیله به صورت یک کمد متحرک بوده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید وسایل مورد نیاز خود را جابجا کرده و یا در موقع نیاز دسترسی سریعی به آنها داشته باشید. اگر فضای سالن زیبایی شما کوچک است، خرید ترولی دو طبقه کوچک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی ترولی دو طبقه کوچک

فرقی نمی‌کند که سالن آرایشگاهی شما بزرگ یا کوچک باشد. برای جاسازی انواع وسایل آرایشگاهی و دسترسی آسان و سریع به آنها نیاز به یک ترولی چرخ‌دار دارید. اگر فضای سالن زیبایی شما بزرگ نیست، جای هیچ نگرانی برای خرید ترولی وجود ندارد. شما می‌توانید با خرید ترولی کوچک دو طبقه تمام نیازهای خودتان را به خوبی رفع کنید.

این ترولی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود کاربرد بسیار زیادی دارد. در نتیجه می‌توان از آن در مکان‌های مختلف از جمله هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فست فودها و... استفاده کرد.

ویژگی ترولی 2 طبقه کوچک

از جمله ویژگی‌هایاین ترولی آرایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         اگرچه این ترولی به صورت دو طبقه و کوچک طراحی شده است، اما جنس بدنه پلاستیکی باکیفیت این آن امکان قرار دادن انواع وسایل سنگین آرایشگاهی را برای شما فراهم می‌کند.
  •         ترولی دو طبقه کوچک چهار چرخ روان و بدون صدا دارد. کیفیت این چرخ‌ها به گونه‌ای است که در حمل و نقل و جابجایی وسایل دچار شکستگی و خرابی نمی‌شود.
  •         لبه‌های این ترولی دارای ارتفاع 5 سانتی‌متر است. این ویژگی باعث می‌شود تا وسایل آرایشگاهی از طبقات نیفتد. علاوه بر این شما می‌توانید برخی محصولات اضافی مانند سطل رنگ، جا سشوار و... را به این ترولی آویزان کنید.
  •         کف این طبقات به صورت طرح چرم طراحی شده است تا جلوی لیز خوردن وسایل را بگیرد.
  •         این ترولی از چهار لوله آلومینیومی تشکیل شده است که دو طبقه را به یکدیگر متصل می‌کند.
  •         امکان جداسازی طبقات و اجزای این ترولی برای شما وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا به عنوان یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش محصولات لوازم آرایشی امکان خرید آنلاین این ترولی دو طبقه را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید با تضمین اصالت کالا و پرداخت ایمن از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

مــزایا
مــعایب