سرشور مدل ایستاده

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

چرم صندلی سرشور ایستاده از جنس آنتی میکروبیال بوده و ضد لک و چرک می‌باشد. سنگ سرشور و شیرآلات استفاده‌شده در آن از نوع درجه یک بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم و دوش چندحالته است. کاسه‌ی گردنی این صندلی متحرک می‌باشد. تنوع رنگ‌بندی این صندلی به‌دلخواه مشتری است.

صندلی سرشور ایستاده

اگر سالن زیبایی شما کوچک است و فضای زیادی برای قرارگیری صندلی سرشور ندارید، صندلی سرشور مدل ایستاده را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل سرشور، فاقد محل نشستن است و تنها دارای یک کاسه سرشور می‌باشد که بر روی پایه‌ای فلزی یا چوبی قرارگرفته است.

این شرکت به‌عنوان یکی از تولید‌کنندگان صندلی‌های سرشور آرایشگاهی می‌باشد که با تولید محصولات باکیفیت، در بین خریداران از محبوبیت زیادی برخوردار است. سرشور مدل ایستاده ازجمله محصولات این شرکت است که در کنار ویژگی‌های منحصربه‌فرد، از کیفیت بالایی برخوردار است.

قسمت پایه‌ی سرشور مدل ایستاده از جنس چوبی با روکش چرمی می‌باشد. چرم این محصول باکیفیت بوده و در استفاده‌های مکرر دچار هیچ‌گونه پارگی نخواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید رنگ چرم مورد دلخواه خود را با توجه به سایر وسایل موجود در آرایشگاه خود انتخاب نمایید.

کاسه‌ی استفاده‌شده در سرشور مدل ایستاده، متحرک می‌باشد. طراحی این کاسه به صورتی است که سر مشتری به‌خوبی داخل کاسه قرار می‌گیرد؛ درنتیجه از ریختن آب به بیرون جلوگیری می‌شود. همچنین برای راحتی حال مشتری، شما می‌توانید ارتفاع کاسه را با توجه به قدش تنظیم نمایید.

کاسه‌ی سرشور مدل ایستاده‌ با شیر ورودی آب سرد و گرم به همراه یک دوش چندحالته به فروش می‌رسد. این ویژگی به مزایای این صندلی اضافه کرده است.

طراحی صندلی سرشور مدل ایستاده‌، بسیار منحصربه‌فرد می‌باشد و زیبایی سالن آرایشگاهی شمارا تضمین می‌کند.

سرشور ایستاده‌ دارای طول ... سانتی‌متر و عرض ... سانتی‌متر می‌باشد. با توجه به این ابعاد، صندلی سرشور مدل ایستاده، مناسب هر سالن زیبایی با هراندازه‌ای می‌باشد.

اگر به دنبال صندلی سرشور آرایشگاهی هستید که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار باشد، خرید آنلاین صندلی سرشور ایستاده  از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما توصیه می‌کنیم. قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل ایستاده با توجه به امکانات آن بسیار مناسب است.

  • آلکا
  • سرشور
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • فوم سرد
  • سالن های زیبایی
  • استیل
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: