سرشور مدل خوابیده

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

93 قلم

چرم صندلی سرشور خوابیده از جنس آنتی میکروبیال بوده و ضد لک و چرک می‌باشد. سنگ سرشور و شیرآلات استفاده‌شده در آن از نوع درجه یک بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم و دوش چندحالته است. کاسه‌ی گردنی این صندلی متحرک می‌باشد. تنوع رنگ‌بندی این صندلی به‌دلخواه مشتری است.

صندلی سرشور خوابیده

ازجمله خدمات هر سالن زیبایی، کوتاهی مو و یا رنگ کردن مو می‌باشد؛ بنابراین برای شستن موی مشتری قبل و یا بعدازاین خدمات، نیاز به یک صندلی سرشور آرایشگاهی دارید تا بتوانید بدون خیس شدن بدن و صورت مشتری، موی او را بشویید. در صورت خرید صندلی سرشور آرایشگاهی این حس را به مشتری القا می‌کنید که شما برای مشتریان و کار خود ارزش قائلید. این امر باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری جذب سالن زیبایی شما شود.

درصورتی‌که تصمیم به خرید صندلی سرشور دارید، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل خوابیده را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر راحتی صندلی سرشور برای شما اهمیت دارد، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل خوابیده، این خواسته‌ی شمارا برآورده می‌کند. طراحی مبله و طبق اصول ارگونومی این صندلی باعث شده است تا این مدل سرشور، محبوبیت زیادی در بین خریداران پیدا کند. علاوه بر این، مدل گردنی قسمت کاسه سرشور این صندلی، به‌گونه‌ای ساخته‌شده است که از ریختن آب به بیرون جلوگیری می‌کند. درنتیجه می‌توانید موی مشتری را بدون خیس شدن خودتان شستشو دهید.

صندلی سرشور خوابیده، از بهترین نوع چرم در بازار تولیدشده است؛ بنابراین در نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار هیچ‌گونه ساییدگی نخواهد شد. همچنین به دلیل خاصیت anti-microbial به‌راحتی از لکه و چربی پاک می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور مدل خوابیده، سنگ کاسه سرشور می‌باشد. جنس این سنگ باکیفیت بوده و دچار شکستگی نخواهد شد.

شیرآلات استفاده‌شده در کاسه سرشور درجه یک می‌باشد. همچنین شیرآلات این کاسه علاوه بر ورودی آب سرد، دارای ورودی آب گرم برای زمستان نیز می‌باشد. همچنین برای راحتی حال شما، یک دوش چند‌حالته برای کاسه سرشور تعبیه‌شده است.

طول صندلی سرشور مدل خوابیده به همراه کاسه سرشور آن ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد. اگرچه طول این صندلی نسبت به سایر مدل‌ها کمی بزرگ‌تر است، اما راحتی و کیفیت صندلی سرشور خوابیده باعث شده است تا این صندلی به یکی از پرفروش‌ترین صندلی‌های سرشور تبدیل شود.

درصورتی‌که خرید حضوری صندلی سرشور آرایشگاهی مدل خوابیده برای شما مقدور نیست، خرید آنلاین صندلی سرشور خوابیده، از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای اطلاع از قیمت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل خوابیده میتوانید از پشتیبانی فروشگاه بیوتی کالا خبردار شوید.

  • آلکا
  • سرشور
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • فوم سرد
  • سالن های زیبایی
  • استیل
مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: