ترولی sn-2011

1,700,000 تومان

خرید تلفنی محصول

4 قلم

میز ترولی آرایشگاهی مدل SN-2011

یکی از مشکلاتی که آرایشگران با آن روبه‌رو هستند، پراکندگی وسایل آرایشگاهی است که موجب سردرگمی آن‌ها می‌شود. در این شرایط آرایشگر نیاز به وسیله‌ای دارد تا بتواند هر چیزی را طبق قاعده درجایی قرار دهد. ترولی آرایشگاه یکی از محصولات مهم هر سالن‌های زیبایی است که کمک می‌کند تا شما هر وسیله‌ای را به‌طور مرتب و منظم در طبقه‌ای از آن قرار دهید. کاربرد این وسیله بسیار گسترده است و شما می‌توانید از آن در آرایشگاه‌های مردانه، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های بزرگ زیبایی و آموزشگاه‌های آرایشگری از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید میز ترولی برای آرایشگاه خود را دارید، ترولی‌های این شرکت می‌تواند نیاز شمارا برآورده کند. ترولی آرایشگاهی مدل SN-2011 یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ترولی‌های انحصاری این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به جلب کند.

ترولی پدیکور مدل SN-2011 بدنه‌ای فلزی داشته و همین ویژگی باعث شده تا این ترولی از استحکام خوبی برخوردار باشد. همچنین برای جلوگیری از زنگ‌زدگی و یا خوردگی، بدنه‌ی فلزی این ترولی را با پوشش الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی کرده‌اند.

مدل SN-2011 میز ترالی دارای سه‌طبقه بزرگ کشویی از جنس پلاستیکی تفلون ضد خش است. بر روی این ترولی آرایشگاهی یک میز پدیکور و طبقه‌ای برای این منظور قرارگرفته است.

برای راحتی شما در جابه‌جایی وسایل آرایشگاهی‌تان، چرخ‌های این ترولی مستحکم و بزرگ طراحی‌شده است تا هنگام حمل بار دچار شکستگی نشود.

درصورتی‌که قصد خرید ترولی مدل اس ان 2011 را دارید، می‌توانید این ترولی را از فروشگاه بیوتی کالا به‌صورت اینترنتی سفارش دهید و از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن بهره‌مند شوید.

  • 15 کیلوگرم
  • ترولی
  • سبک و قابل حمل
  • پلاستیک ABS نشکن
  • آرایشگاه و سالن زیبایی
مــزایا
مــعایب