ترولی خارجی

تماس بگیرید

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی آرایشگاهی

قابلیت جابجایی راحت به دلیل چرخ‌های ژله‌ای محکم

دارای محلی برای نگهداری بابلیس و سشوار

کشوها از جنس پلاستیک ABS ضد خش

رنگ بدنه دارای پوشش الکترواستاتیک

برای منظم‌تر شدن سالن زیبایی و جلوگیری از بهم‌ریختگی وسایل، داشتن یک ترولی آرایشگاهی بسیار ضروری است. ترولی‌های آرایشگاهی با دارا بودن کشوهای متعدد این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا بتوانید وسایل و ابزارهای آرایشگاهی را به صورت دسته‌بندی درون آنها قرار دهید. این موضوع کمک می‌کند تا سرعت عمل شما هنگام کار افزایش پیدا کند و مشتری از خدمات شما رضایت داشته باشد.

اگر شما هم برای قرار دادن وسایل و ابزارهای آرایشگاهی نیاز به یک ترولی دارید، خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی ترولی آرایشگاهی

اگر یک سالن‌دار هستید، برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود خرید تجهیزات حرفه‌ای بسیار ضروری است. چرا که در این شرایط می‌توانید بهترین خدمات در کمترین زمان را به مشتریان خود ارائه دهید. این موضوع می‌تواند رضایت مشتریان شما را به خود جلب کند. در نتیجه مشتری برای بار دوم تمایل خواهد داشت تا برای دریافت خدمات به سالن زیبایی شما مراجعه کند.

ترولی آرایشگاهی مانند یک میز قابل حمل بوده که امکان قرار دادن انواع وسایل آرایشگاهی به صورت دسته‌بندی را برای شما فراهم می‌کند. دسته‌بندی وسایل درون ترولی باعث می‌شود تا دسترسی راحت‌تری به انواع وسایل آرایشگاهی خود داشته باشید. این ترولی با قابلیت‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین محصولات آرایشگاهی در بین سالن‌داران تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این ترولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         کشوهای این ترولی به دلیل استفاده از پلاستیک مقاوم و ضد خش از استحکام بسیار بالایی قرار دارد. در نتیجه شما می‌توانید بدون نگرانی بابت شکستگی طبقات انواع وسایل آرایشگاهی را درون آن قرار دهید.
  •         جابجایی این ترولی در طول آرایشگاه بسیار راحت است. چرا که این ترولی دارای چرخ‌های ژله‌ای محکم است. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی آن را جابجا کنید.
  •         باز و بسته کردن کشوهای این ترولی بسیار راحت است. دلیل این موضوع وجود ریل‌هایی است که برای هر کشو تعبیه شده است.
  •         سینی رویی این ترولی آرایشگاهی امکان قرار دادن انواع وسایل از جمله سشوار، بابلیس و... را برای شما فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید از سینی رویی این ترولی برای درست کردن مواد رنگ نیز استفاده کنید.
  •         این ترولی از تعدادی کشو تشکیل شده است. شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را به صورت دسته‌بندی درون این ترولی قرار دهید تا در صورت نیاز دسترسی راحت‌تری به ابزارها داشته باشید.

شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این ترولی آرایشگاهی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. این ترولی آرایشگاهی تنها در یک رنگ مشکی قابل عرضه است.

مــزایا
مــعایب