ترولی خارجی

3,190,000 تومان

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

اگر شما یک سالن‌دار حرفه‌ای هستید، خرید برخی تجهیزات آرایشگاهی مانند ترولی آرایشگاهی بسیار ضروری است. این ترولی دارای کشوهای تفکیک شده بوده و شما می‌توانید تقسیم ابزار داخل کشو را به خوبی انجام دهید. یکی از ویژگی‌های خوب این ترولی، سینی بالای آن است که امکان قرار دادن بابلیس و سشوار را برای شما فراهم می‌کند.

اگر شما هم برای سامان‌دهی به ابزارهای آرایشگاهی نیاز به این ترولی دارید، می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خریداری کنید.

ویژگی ترولی آرایشگاهی

استفاده از ترولی آرایشگاهی باعث می‌شود تا وسایل و ابزارهای کار شما به خوبی درون کشوها دسته‌بندی شوند. در نتیجه در زمان نیاز و با توجه به خدمات خود می‌توانید به راحتی به تمامی این ابزارها دسترسی داشته باشید. به خصوص که ابزارهای آرایشگاهی قیمت بسیار بالایی دارند؛ در نتیجه کمک می‌کند تا بدون هیچگونه نگرانی بابت خرابی وسایل آرایشگاهی از آنها استفاده کنید.

کشوهای تفکیک شده این ترولی، باعث افزایش نظم وسایل شده و دسترسی راحت‌تر به وسایل را برای شما فراهم می‌کند. این ویژگی می‌تواند سرعت عمل شما را افزایش دهد. در نتیجه مشتری از آمدن به آرایشگاه شما رضایت خواهد داشت. ترولی آرایشگاهی با قابلیت‌های بسیار بالای خود به یکی از محبوب‌ترین ترولی‌ها در بین آرایشگران تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         کشوهای این ترولی مخصوص آرایشگاهی مقاومت و استحکام بسیار بالایی در برابر سنگینی وسایل آرایشگاهی دارد. چرا که از جنس پلاستیک ABS ضد خش طراحی شده است.
  •         چرخ‌های ژله‌ای و محکم این ترولی، امکان جابجایی راحت و روان در طول آرایشگاه را برای شما فراهم می‌کند.
  •         کشوهای این ترولی به دلیل دارا بودن ریل، به راحتی باز و بسته می‌شوند.
  •         ابعاد و عمق سینی رویی این ترولی بسیار مناسب بوده و شما می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. همچنین این سینی از قسمت‌های مختلفی جهت قرار دادن انواع وسایل از جمله سشوار و بابلیس تشکیل شده است.
  •         تعداد کشوهای این ترولی بسیار مناسب بوده و امکان قرار دادن وسایل به صورت دسته‌بندی را برای شما فراهم می‌کند. این موضوع کمک می‌کند تا در صورت نیاز دسترسی راحت‌تری به وسایل و ابزارهای آرایشگاهی خود داشته باشید.

شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این ترولی آرایشگاهی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید. این ترولی آرایشگاهی تنها در یک رنگ مشکی قابل عرضه است.

مــزایا
مــعایب