ترولی آرایشگاهی

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی آرایشگاهی

افزایش یا کاهش تعداد کشوها متناسب با نظر مشتری

قابلیت جابجایی راحت به دلیل چرخ‌های ژله‌ای محکم

موجود در دو رنگ سفید و مشکی

دارای محلی برای نگهداری بابلیس و سشوار

کشوها از جنس پلاستیک ABS ضد خش

رنگ بدنه دارای پوشش الکترواستاتیک

یکی از ابزارهای ضروری هر سالن زیبایی، ترولی آرایشگاهی است. ترولی مانند یک میز کار کوچک قابل حمل بوده که به آرایشگر آزادی عمل می‌دهد تا بتواند آن را به راحتی در هر مکانی جابجا کند. کاربرد ترولی‌های آرایشگاهی بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای هر نوع خدمات آرایشگری از جمله ماساژ، رنگ مو، میکاپ، اپیلاسیون و... استفاده کنید. ترولی‌های آرایشگاهی به دلیل مرتب نگه داشتن ابزارهای کار، باعث افزایش سرعت عمل استادکاران و آرایشگران می‌شود.

اگر شما هم قصد خرید چنین محصولی را دارید، خرید ترولی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویژگی ترولی آرایشگاهی

اگر قصد راه‌اندازی یک سالن زیبایی زنانه و یا مردانه را دارید، خرید تجهیزات تخصصی این حرفه بسیار ضروری است. چرا که این موضوع به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید. این ویژگی باعث می‌شود تا بتوانید رضایت مشتریان خودتان را به خوبی جلب کنید. ترولی‌های آرایشگاهی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، به خوبی می‌تواند شما را در انجام خدمات مربوط به آرایشگری کمک کند.

ترولی آرایشگاهی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از پرفروش‌ترین ترولی‌های موجود در بازار تبدیل شده است. از جمله ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         کشوهای این ترولی از جنس پلاستیک ABS ضد خش ساخته شده است. در نتیجه از مقاومت و استحکام بسیار خوبی برخوردار است.
  •         این ترولی به صورت چرخ‌دار طراحی شده است. چرخ‌های ژله‌ای این ترولی امکان جابجایی راحت و روان آن را فراهم می‌کند.
  •         کشوهای این ترولی به صورت ریلی طراحی شده است. در نتیجه به راحتی باز و بسته می‌شود.
  •         صفحه‌ی رویی این ترولی از جنس استیل ساخته شده است. در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را تمیز کنید. همچنین ابعاد و عمق این سینی بسیار مناسب است و راحتی در استفاده را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  •         تعداد کشوهای این ترولی با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است. این کشوها به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید وسایل خود را به صورت دسته‌بندی شده درون آن قرار دهید. در نتیجه دسترسی راحت‌تری به وسایل خود خواهید داشت.
  •         قسمت رویی سینی این ترولی آرایشگاهی دارای قسمتی جهت نگهداری سشوار و بابلیس است.

شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این ترولی از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

 

مــزایا
مــعایب