ترولی رنگ آرایشگاهی خارجی

2,400,000 تومان

خرید تلفنی محصول

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

ترولی رنگ آرایشگاهی

دارای دو کاسه رنگ موی متفاوت به طور همزمان

دارای پایه‌ی ثابت سینی شکل

بدنه از جنس فلز با روکش استیل کروم

اگر شما هم قصد تاسیس یک سالن زیبایی بزرگ را دارید و می‌خواهید به طور اختصاصی بر روی لاین رنگ مو کار کنید، خرید تجهیزات حرفه‌ای مخصوص رنگ مو بسیار ضروری است. ترولی رنگ یک ترولی مخصوص برای کارهای مربوط به رنگ مو است که به بهبود و تسریع کار رنگ مو آرایشگران کمک بسیار زیادی می‌کند. چرا که این ترولی از کاسه‌های استانداردی تشکیل شده است. در نتیجه کار آماده‌سازی رنگ مو را راحت‌تر می‌کند.

این ترولی کاربرد بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید علاوه بر کار رنگ، برای میکاپ نیز از آن استفاده کنید. اگر شما هم قصد خرید آنلاین این محصول را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام به سفارش نمایید.

ویژگی ترولی رنگ مو آرایشگاهی

هر سالن زیبایی نیاز به یک ترولی مخصوص رنگ مو دارد. چرا که لاین رنگ جزو جدایی‌ناپذیر هر سالن آرایشگاهی است. ترولی‌های رنگ به دلیل دارا بودن کاسه‌های مخصوص، کار آماده‌سازی رنگ مو را راحت‌تر می‌کنند. شما می‌توانید برای تهیه رنگ مو، مقدار کافی از رنگ مو را درون کاسه‌ها بریزید. استفاده از این ترولی باعث می‌شود تا سرعت عمل شما هنگام ارائه خدمات بیشتر شود. این موضوع می‌تواند باعث رضایت مشتری از کار شما شود.

این ترولی رنگ طراحی منحصر به فردی دارد و علاوه بر کارایی بسیار بالا، تاثیر بسیار مثبتی بر روی زیبایی سالن آرایشگاهی می‌گذارد. این ترولی آرایشگاهی رنگ‌بندی متنوعی دارد و شما می‌توانید راحت‌تر آن را با سایر تجهیزات سالن زیبایی خودتان هماهنگ کنید. از جمله ویژگی‌های مثبت ترولی مخصوص رنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ترولی دارای محلی جهت قرار دادن وسایل و قلموهای رنگ مو است.
  • این ترولی دارای دو کاسه متفاوت جهت درست کردن رنگ مو است.
  • پایه‌های ترولی به صورت ثابت طراحی شده‌اند. در نتیجه هنگام کار، ترولی تعادل خودش را از دست نمی‌دهد.
  • درست کردن مواد رنگ درون این ترولی باعث می‌شود که آسیب‌دیدگی مواد کمتر شود.
  • شما می‌توانید از این ترولی در سالن‌های زیبایی زنانه، آرایشگاه‌های مردانه و سالن‌های آموزشی آرایش و پیرایش استفاده کنید.
  • استفاده از این ترولی باعث می‌شود تا همیشه مواد و ابزار رنگ در دسترس آرایشگر باشد. یکجا بودن و منسجم بودن ابزارهای رنگ مو باعث تسریع کار رنگ مو می‌شود. این موضوع مدیریت خدمات را راحت‌تر می‌کند.
  • استفاده از ترولی رنگ باعث افزایش توان نیروی کار می‌شود.
  • بدنه این ترولی از جنس فلز با روکش استیل کروم است که جلوی زنگ‌زدگی را می‌گیرد.

شما نیز می‌توانید همین حالا نسبت به خرید آنلاین ترولی فوق حرفه‌ای رنگ از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب