ترولی سه طبقه استیل

4,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی سه طبقه استیل با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه استیل، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی استیل، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

یکی از وسایل بسیار کاربردی در هر سالن آرایشگاهی ترولی است. اگر شما هم به دنبال یک ترولی زیبا و بادوام هستید، ترولی سه طبقه استیل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی با بدنه استیل و چرخ‌های محکم و بادوام، حمل راحت انواع وسایل آرایشگاهی مانند وسایل میکاپ، وسایل رنگ مو، وسایل شینیون، وسایل ناخن، وسایل تاتو و... را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اگر شما هم می‌خواهید با سایر ویژگی‌های این ترولی آشنا شوید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

معرفی ترولی سه طبقه استیل

یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین ترولی‌های موجود در بازار، ترولی‌های استیل هستند. بدنه این ترولی‌ها از استیل باکیفیت بوده که در برابر آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی را از خود به نشان می‌دهد. اگر فضای کافی در سالن آرایشگاهی خود دارید، می‌توانید به جای خرید ترولی دو طبقه، ترولی 3 طبقه آن را خریداری کنید. طبقات این ترولی استیل بزرگ بوده و دیگر نگرانی بابت جا گرفتن وسایل آرایشگاهی خود نخواهید داشت.

کیفیت و مرغوبیت ترولی 3 طبقه استیل باعث شده است تا بسیاری از مدیران سالن‌های زیبایی به دنبال خرید این محصول باشند.

ویژگی ترولی 3 طبقه استیل

از جمله ویژگی‌های ترولی سه طبقه استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         از آنجایی که بدنه این ترولی از استیل باکیفیت ساخته شده است، در نتیجه بدنه آن محکم و بادوام است. همچنین برخلاف تصور بسیاری از افراد، بدنه استیل ترولی 3 طبقه در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و شوینده مقاومت بسیار بالایی دارد.
  •         ظرفیت سینی‌های این ترولی بسیار بالا بوده و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی را دارند. در نتیجه این سینی برای سالن‌های آرایشگاهی پر رفت و آمد بسیار مناسب است.
  •         تمامی قطعات این ترولی مانند پایه‌ها، طبقات و چرخ‌ها قابل جدا شدن از یکدیگر هستند. در نتیجه مونتاژ و یا باز کردن این ترولی 3 طبقه بسیار راحت است و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه آن را راه‌اندازی کنید.
  •         از آنجایی که بدنه این ترولی استیل است، در نتیجه به راحتی می‌توانید آن را بشویید.
  •         ترولی 3 طبقه استیل دارای چرخ‌های محکم و روان بوده و امکان حرکت آرام و بی‌سروصدا را در طول سالن زیبایی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید از قفل‌کن حرکتی آن برای ثابت نگه داشتن ترولی استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا امکان خرید آنلاین ترولی سه طبقه استیل را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید همین حالا در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام کنید.

مــزایا
مــعایب