ترولی دو طبقه استیل

4,375,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ترولی دو طبقه استیل با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند جنس بدنه استیل مقاوم، قابلیت جدا شدن تمامی قطعات، پایه‌ی استیل، قابلیت تحمل وزن بالا و... به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است.

از آنجایی که ترولی آرایشگاهی برای تجهیزات آرایشگاهی مانند سشوار، براشینگ و... استفاده می‌شود، در نتیجه باید جنس طبقات آن از فلز یا پلاستیک نسوز باشد که داغی این وسایل باعث خراب شدن و سوختن طبقات نشود. اگر شما هم به دنبال یک ترولی فلزی هستید، ترولی دو طبقه استیل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترولی از نظر زیبایی بسیار چشم‌نواز بوده و از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی ترولی دو طبقه استیل

ترولی‌های آرایشگاهی مانند یک کمد سیار، امکان جابجایی و دسترسی سریع به وسایل آرایشگاهی را برای شما فراهم می‌کنند. اگر شما هم قصد خرید ترولی برای سالن زیبایی خود را دارید، بهتر است با توجه به فضای سالن زیبایی خود اقدام به خرید ترولی کنید. به عنوان مثال برای محیط‌های آرایشگاهی کوچک خرید ترولی دو طبقه یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است.

ترولی 2 طبقه استیل به دلیل بدنه استیل خود، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. در نتیجه شما می‌توانید سال‌ها از این ترولی استفاده کنید.

ویژگی ترولی 2 طبقه استیل

از جمله ویژگی‌هایاین ترولی آرایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         این ترولی از بدنه محکم و مقاومی برخوردار است. به این دلیل که تمامی اجزای این ترولی مانند پایه‌ها و طبقات از استیل استفاده شده است. علاوه بر این بدنه‌ی استیل این ترولی باعث شده است تا تحمل وزن بسیار بالایی داشته باشد.
  •         ترولی دو طبقه استیل از چهار چرخ محکم و روان تشکیل شده است و هنگام حرکت هیچ سر و صدایی ندارد. علاوه بر این کیفیت این چرخ‌ها به گونه‌ای است که در اثر حمل وسایل سنگین دچار شکستگی و خرابی نخواهند شد.
  •         از آنجایی که بدنه این ترولی 2 طبقه تماما از استیل ساخته شده است، در نتیجه امکان شستشوی راحت را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این بدنه این محصول در برابر انواع وسایل شوینده و ضد عفونی‌کننده مقاومت بسیار بالایی دارد و بعد از شستن دچار خرابی نخواهد شد.
  •         تمامی قسمت‌های این ترولی مانند پایه‌ها، طبقات و... قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند. همچنین نصب و راه‌اندازی این ترولی بسیار راحت‌ است و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه تمامی قطعات این ترولی را به یکدیگر وصل کنید.

شما می‌توانید از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت پرداخت، خرید آنلاین ترولی 2 طبقه استیل را انجام دهید.

 

مــزایا
مــعایب