صندلی سرشور نشسته مدل 319

7,300,000 تومان

خرید تلفنی محصول

62 قلم

صندلی سرشور نشسته مدل 319 با طراحی ارگونومیک نشیمن و کاسه‌ی سرشور، جنس بدنه‌ی باکیفیت، شیرآلات مرغوب، چرم با تنوع رنگی بالا به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل‌شده است. شما می‌توانید بعد از رنگ و یا قبل از کوتاهی، مو مشتری را بدون نگرانی از خیس شدن لباس شستشو دهید.

صندلی سرشور نشسته مدل 319

یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری آرایشگاه، صندلی سرشور می‌باشد که بدون آن فضای آرایشگاه ناقص به نظر می‌آید. این وسیله مدرن و کاربردی در دو نوع نشسته و ایستاده به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید نوع صندلی خود را با توجه به آرایشگاه و نیاز خود انتخاب نمایید.

با توجه به کاربرد خاص این محصول، شرکت‌های انگشت‌شماری سازنده این محصول هستند. این گروه تولیدی محصولات آرایشگاهی  جزو محدود شرکت‌هایی است که درزمینه‌ی تولید صندلی سرشور فعالیت می‌کنند.

صندلی سرشور نشسته مدل 319 یکی از بهترین محصولات این شرکت است که باقیمتی مناسب به بازار عرضه‌شده است. این صندلی از راحتی خوبی برخوردار بوده و از کمردرد و گردن درد مشتری جلوگیری می‌کند. درنتیجه باعث می‌شود تا مشتری از عملکرد آرایشگاه شما ناراضی نباشد.

جنس بدنه‌ی صندلی سرشور آرایشگاهی مدل 319 از فلز محکم بوده و ضد آب و ضدزنگ می‌باشد. رنگ بدنه سرشور 319 شامل رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای است که مطابق با نظر و سلیقه‌ی شما قابل‌تغییر است.

شیرآلات به‌کاررفته در مدل 319 صندلی سرشور از بهترین نوع می‌باشد. روکش شیرآلات این صندلی از جنس استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

کاسه این صندلی سرشور بسیار زیبا و چشم‌نواز و به‌صورت ثابت طراحی‌شده است. عمق این کاسه به‌اندازه‌ای است که آرایشگر بدون خیس شدن صورت، موهای مشتری را شستشو می‎دهد؛ به‌طوری‌که هیچ آبی به بیرون از کاسه نفوذ نمی‌کند. طراحی کلی این کاسه براساس اصول ارگونومی می‌باشد؛ به‌طوری‌که حس آرامش و راحتی را به مشتری شما هدیه می‌دهد و می‌تواند از شستشوی سر خود لذت ببرد. جنس این کاسه از سرامیک باکیفیت و مقاوم بوده و در دو رنگ سفید و مشکی طبق نظر شما قابل تولید است.

قسمت نشیمن صندلی سرشور آرایشگاهی با کد 319، علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد، طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است و استانداردهای لازم را برای نشستن رعایت کرده است. به‌طوری‌که هنگام نشستن گودی کمر را پر می‌کند و احساس رضایت مشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

چرم صندلی سرشور آرایشگاهی مدل 319 بسیار باکیفیت و تنفسی است. به‌طوری‌که مشتری هنگام نشستن بر روی آن عرق نخواهد کرد. تنوع رنگی چرم این صندلی بسیار بالاست و به مزایای این صندلی افزوده است.

اگر به دنبال خرید مطمئن و اینترنتی سرشور آرایشگاهی هستید، سرشور مدل 319 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل می‌تواند شمارا به خرید این محصول مشتاق کند. در صورت خرید این محصول می‌توانید از وجود گارانتی 5 ساله آن بهره‌مند شوید.

  • 88 سانتی متر
  • 62 سانتی متر
  • 140 سانتی متر
  • به انتخاب مشتری
  • دارای کاسه ثابت
  • فلزی
  • سرد
مــزایا
مــعایب