سرشور sn-3832

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3832، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3832

اگر به دنبال یک صندلی سرشور زیبا و خاص هستید، صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3832 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

مهم‌ترین ویژگی‌ای که در خرید صندلی سرشور اهمیت دارد و باید به آن دقت کنید، شکل و طراحی کاسه آن می‌باشد. کاسه طراحی‌شده برای صندلی سرشور آرایشگاهی مدل اس ان 3832، خاص و منحصربه‌فرد می‌باشد. امکانات این کاسه شامل شیرآلات استیل کروم با برند این شرکت، ورودی آب سرد و گرم، دوش چند حالته، کاشن یا زیر گردنی برای راحتی گردن مصرف‌کننده، متحرک بودن کاسه، طراحی مهندسی و ارگونومی، دسترسی راحت استادکار و عمق زیاد کاسه می‌باشد.

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3832، طبق استانداردهای روز دنیا و مطابق اصول ارگونومی طراحی و ساخته‌شده است. به‌طوری‌که پشتی این صندلی شبیه به یک پشتی طبی عمل کرده و ستون فقرات مشتری شمارا در حالت مناسب نگه می‎دارد. همچنین برای راحتی هرچه بیشتر مشتری یک رکاب جلو پایی برای این صندلی در نظر گرفته‌شده است.

برای دوام و زیبایی هرچه بیشتر بدنه‌ی فولادی مدل SN-3832 سرشور، با رنگ الکترواستاتیک آن را پوشش داده‌اند.

قسمت نشیمن، پشتی سرشور ارگونومی 3832 از فومی به فرم آهنی و تزریقی نوع سرد ساخته‌شده است که به مقاوم بودن هر چه بیشتر این صندلی کمک کرده است. این ویژگی باعث شده است تا شکل ظاهری صندلی در استفاده‌های طولانی همچنان حفظ شود.

درصورتی‌که تمایل به خرید سرشور خارجی مدل SN-3832 را دارید، می‌توانید رنگ دلخواه خود را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه بیوتی کالا سفارش دهید. پس از خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله آن بهره‌مند شوید.

 

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • امکانات کاسه متحرک، شامل طراحی فوق العاده زیبا و دسترسی راحت استادکار، دارای عمق بیشتر برای جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب