سرشور sn-3824

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3824، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول متحرک و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3824

یکی از وسایل و تجهیزات ضروری و پرکاربردی که در سالن‌های زیبایی مورداستفاده قرار می‌گیرد، صندلی سرشور آرایشگاهی می‌باشد که از آن برای شستشوی سر مشتری پس از رنگ و یا قبل از کوتاهی استفاده می‌شود. این شرکت یکی از شرکت‌های محبوب در زمینه‌ی تولید صندلی‌های آرایشگاهی می‌باشد. یکی از محصولات باکیفیت این گروه تولیدی، انواع سرشورهای آرایشگاهی می‌باشد که به‌صورت سرشورهای مبله، ایستاده، کاسه ثابت و کاسه متحرک برای انواع مصرف‌کننده‌ها طراحی و به بازار عرضه‌شده است.

صندلی سرشور مبله مدل SN-3824 یکی از محصولات این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، مورد توجه بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون زیبایی قرارگرفته است.

کاسه‌ای که برای صندلی سرشور مدل SN-3824 طراحی‌شده است، به‌صورت مربعی فلت و متحرک می‌باشد. ازجمله ویژگی‌ها خوب این کاسه عمق زیاد آن می‌باشد؛ بنابراین هنگامی‌که مشتری سر خود را درون کاسه قرار می‌دهد، آبی به بیرون نمی‌ریزد. درنتیجه بدن و لباس او خیس نخواهد شد.

اگر به مدل طراحی کاسه‌ی صندلی سرشور مدل اس ان 3824 توجه کنید، متوجه خواهید شد که طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین زمانی که مشتری سر خود را درون کاسه قرار می‌دهد، گردن او اذیت نمی‌شود.

شیرآلات به‌کاررفته در صندلی سرشور ایستاده 3824 بسیار مرغوب می‌باشد. روکش استیل کروم این شیرآلات زیبایی خاصی به این صندلی آرایشگاهی بخشیده است. این شیرآلات دارای ورودی آب و سرد و گرم با دوش چندحالته می‌باشد.

بدنه از جنس فایبرگلاس و دسته‌ها از جنس فوم انتگرال جذابیت خاصی به سرشور مبله 3824 بخشیده است؛ به‌طوری‌که نظر و سلیقه هر فرد مشکل‌پسندی را به خود جذب می‌کند.

رکاب جاپایی برای مدل SN-3824 صندلی سرشور از دیگر ویژگی‌های مثبت این صندلی آرایشگاهی است. این ویژگی باعث راحتی هرچه بیشتر مشتری شما هنگام نشستن بر روی این صندلی می‌شود.

جنس فوم به‌کاررفته در صندلی آرایشگاهی مدل SN-3824، تزریقی نوع سرد می‌باشد؛ بنابراین در نشست‌وبرخاست‌های متعدد دچار تغییر شکل ظاهری نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید مطمئن و اینترنتی صندلی سرشور مدل SN-3824 را به شما پیشنهاد می‌دهد. گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله نشان از تضمین اصالت و کیفیت کالای محصولات این شرکت است.

  • صنعت نواز
  • کاسه متحرک
  • عدم خیس شدن مشتری و جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده از مزیت های جدید کاسه مربعی فلت است
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی سرد
  • استیل کروم
مــزایا
مــعایب