صندلی سرشور sn-3270

8,100,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور نشسته آرایشگاهی مدل SN-3270، دارای بدنه فولادی، شیرآلات استیل کروم، فوم سرد باکیفیت و ... می‌باشد. کاسه این محصول ثابت و مطابق اصول ارگونومی می‌باشد که مانع از ریزش آب به بیرون کاسه می‌شود و از خیس شدن صورت و بدن مشتری جلوگیری می‌کند.

صندلی سرشور نشسته مدل SN-3270

صندلی آرایشگاهی سرشور مدل SN-3270، ازجمله مدل‌های محبوب این گروه تولیدی می‌باشد که در مجموعه این شرکت از سال 1385 آغاز به تولید گردیده است و برای فروش در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا برای خرید، قابل عرضه است.

طراحی مبله سرشور آرایشگاهی مدل sn3270 باعث شده است تا راحتی و آرامش را برای استفاده‌کننده از آن به ارمغان بیاورد. این صندلی طبق اصول ارگونومی طراحی‌شده است؛ بنابراین زمانی که مشتری بر روی صندلی می‌نشیند، به ستون فقرات او آسیب وارد نخواهد شد.

جنس فومی که برای قسمت نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه مدل SN-3270 صندلی سرشور در نظر گرفته‌شده است، تزریقی نوع سرد می‌باشد؛ بنابراین در اثر استفاده‌های مکرر دچار فرورفتگی نخواهد شد.

کاسه سرشور مدل اس ان 3270 به‌صورت دایره‌ای و ثابت طراحی‌شده است. به‌طوری‌که علاوه بر طراحی فوق‌العاده زیبا، دسترسی راحت شمارا به موی مشتری فراهم می‌کند. همچنین عمق این کاسه بسیار زیاد است و از ریزش آب به بیرون کاسه در هنگام استفاده جلوگیری می‌کند.

سنگ استفاده‌شده در صندلی سرشور SN3270، از بهترین برند موجود در بازار است. همچنین شیرآلات استفاده برای آن نیز از درجه‌یک می‌باشد. این کاسه سرشور دارای ورودی آب و سرد و گرم و یک دوش چند‌حالته می‌باشد.

پایه تنظیمی، بدنه فولادی با شاسی مهندسی‌شده و وجود کاشن یا زیر گردنی جهت راحتی گردن استفاده‌کننده، طراحی ارگونومی کاسه از مزیت‌های جدید صندلی سرشور مدل SN-3270 می‌باشد. این ویژگی‌ها باعث شده است تا بسیاری از مدیران و طراحان دکوراسیون داخلی آن را انتخاب کنند.

از دیگر امکاناتی که این گروه تولیدی برای مشتریان خود در نظر گرفته است، انتخاب رنگ دلخواه چرم صندلی مطابق با سلیقه و نظر شماست؛ بنابراین شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را با توجه به دیزاین سالن زیبایی‌تان انتخاب نمایید.

تجربه خرید مطمئن و اینترنتی صندلی سرشور 3270 را با فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا تجربه کنید. پس از خرید این محصول می‌توانید از گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله این محصول بهره‌مند شوید.

  • سفید و مشکی
  • سرشور
  • رنگ سینک سرشور: سفید و مشکی
  • بدنه فولادی با شاسی مهندسی شده از فلز با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • تزریقی
  • 65*130*84 سانتی متر
  • شیرآلات درجه یک
مــزایا
مــعایب