صندلی سرشور sn-3282

8,500,000 تومان

خرید تلفنی محصول

68 قلم

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3282

کوتاه کردن و رنگ کردن مو ازجمله فعالیت‌هایی است که در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود. گاهی نیاز است که قبل از انجام این فعالیت‌ها، موهای فرد موردنظر شسته و یا مرطوب شده تا برای انجام فعالیت‌های آرایشی آماده شود. همچنین گاهی بعد از انجام این فعالیت‌ها نیازمند شستشوی موی فرد موردنظر نیز می‌باشد. اینجاست که صندلی‌های سرشور به کمک شما آرایشگران می‌آید تا مواد آرایشی و یا موهای کوتاه شده را از روی سروصورت افراد بشویید؛ بنابراین امروزه وجود این وسیله‌ی کاربردی، از الزامات سالن‌های بزرگ آرایش و پیرایش زنانه و مردانه به شمار می‌رود.

صندلی سرشور آرایشگاهی مدل SN-3282 یکی از صندلی‌های سرشور این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از مدیران سالن‌های آرایشگاهی را به خود جلب کند.

یک کاسه (سینک) شستشو به همراه یک عدد شیر در بالای صندلی سرشور مدل sn3282 نصب‌شده است. این کاسه شستشو، ثابت بوده و مطابق اصول ارگونومی طراحی و مهندسی‌شده است. به‌طوری‌که گردن مشتری به‌راحتی بر روی آن قرارگرفته و استادکار بدون خیس کردن صورت مشتری، موهای او را شستشو می‌دهد. همچنین عمق این کاسه به‌اندازه‌ای است که از ریزش آب به بیرون از کاسه هنگام استفاده جلوگیری می‌کند.

دسترسی راحت استادکار به موهای مشتری جهت شستشو از دیگر ویژگی‌های مثبت صندلی سرشور آرایشگاهی مدل اس ان 3282 می‌باشد.

برای تعادل بهتر سرشور مدل sn3282، یک پایه تنظیمی برای آن طراحی‌شده است که قالب انحصاری این شرکت می‎باشد.

شیرآلات به‌کاررفته در سرشور نشسته مدل sn3282 از جنس استیل کروم بوده و دارای ورودی آب سرد و گرم با دوش چندحالته برای تمامی فصول می‌باشد.

فوم صندلی سرشور 3282 به فرم آهنی بوده و تزریقی از نوع سرد دارد. استحکام و دوام این فوم به صورتی است که در استفاده‌های طولانی‌مدت هیچ تغییر شکل ظاهری در آن نمی‌بینید.

دو دسته آهنی با روکش استیل کروم در این محصول به چشم می‌خورد که علاوه بر دوام و استحکام بالا، زیبایی خاصی به این محصول بخشیده است و راحتی هرچه بیشتر مشتری در هنگام نشستن را به دنبال دارد.

بدنه فولادی با شاسی مهندسی‌شده از فلز ازجمله ویژگی‌هایی است که صندلی سرشور آرایشگاهی 3282 را منحصربه‌فرد کرده است.

جنس چرم به‌کاررفته در این صندلی مرغوب بوده و دارای دوختی چشم‌نواز می‌باشد. شما می‌توانید رنگ چرم این صندلی را با توجه به سالن زیبایی خود انتخاب کنید. این گروه تولیدی قادر است تا در رنگ‌بندی‌های دلخواه شما این محصول را تولید کند.

ابعاد صندلی سرشور مدل Sn3282 به‌گونه‌ای است که فضای زیادی از سالن زیبایی شمارا اشغال نمی‌کند. طول این محصول ... سانتی‌متر و عرض آن ... سانتی‌متر می‌باشد.

صندلی سرشور محصولی است که برای شستن موها در آرایشگاه‌ها قبل از کوتاهی و یا پس از رنگ کردن موردنیاز است؛ در صورتی که قصد خرید این نوع از صندلی‌ها را دارید، صندلی سرشور مدل SN-3282 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید این محصول آرایشگاهی را به صورت اینترنتی از سایت بیوتی کالا سفارش دهید. وجود گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله تضمین‌کننده کیفیت و اصالت این محصول است.

  • سفید و مشکی
  • امکانات کاسه شامل طراحی فوق العاده زیبا و دسترسی راحت استادکار، دارای عمق بیشتر برای جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه در هنگام استفاده
  • رنگ سینک سرشور: سفید و مشکی جنس دسته ها: از فلز با روکش انتگرال
  • فولاد با شاسی مهندسی شده با روکش رنگ الکترو استاتیک
  • تزریقی
  • دسته صندلی آهن با روکش استیل کروم
  • 130*65*90 سانتی متر
  • شیرآلات درجه یک با شیر استیل و دوش چند حالته
مــزایا
مــعایب